luni, 27 mai 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 17, 20, 21 și 22 mai 2024

VINERI, 17 MAI 2024 - Un loc pentru Mine

"Copiii Mei nu au timp pentru Mine. Ei doresc ca Eu să fiu acolo pentru ei, dar ei nu sunt acolo pentru Mine.

Copii, doresc foarte mult să petrec timp cu voi. Doresc să stau cu voi în liniștea dimineților voastre și să vă ascult. Doresc să petrec timp cu voi în răcoarea serilor și să aud despre ziua voastră. Cum pot fi Eu Dumnezeul vostru dacă voi nu vă faceți timp pentru Mine în zilele voastre?

Vă faceți timp pentru alții. Vă faceți timp pentru muncă. Vă faceți timp pentru distracții. Cu toate acestea, nu vă faceți timp pentru a avea părtășie cu Cel care dorește să vă dea totul și să facă să dispară toată durerea voastră.

Dacă Îmi veți face un loc, Eu voi umple locul pe care voi îl faceți în zilele voastre."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=750564090573286&set=a.403808015248897

LUNI, 20 MAI 2024 - O nouă ordine

"În curând, lumea voastră va fi invadată de forțe pe care nu le înțelegeți. Toți cei care locuiesc în lume și care nu Mă cunosc vor fi complet îngroziți. Voi, ca și copii ai Mei, nu ar trebui să fiți îngroziți. Doar cei care nu Mă cunosc cu adevărat trebuie să se teamă.

O nouă ordine va fi instaurată, pe care vor trebui să o urmeze toți. Ea a fost stabilită în liniște în spatele scenei din viețile voastre, fiind planificată cu mult timp în urmă.

Forțele care vor comanda lumea voastră în acest nou timp vor fi total împotriva celor care sunt ai Mei. Trebuie să înțelegeți, atunci când vedeți că aceste lucruri încep să aibă loc, că nu veți mai fi în lume mult timp, copii. Faceți ultimele voastre fapte bune cât mai puteți. Dați mărturie tuturor celor din jurul vostru despre marea Mea iubire pentru ei.

Vă întoarceți acasă".

https://www.facebook.com/photo?fbid=752255223737506&set=a.403808015248897 

MARȚI, 21 MAI 2024 - Luați-vă inima în dinți

"Când noua ordine a lucrurilor va fi pusă în aplicare, poporul Meu va plânge, știind mai mult decât lumea despre ceea ce va urma.

Îndrăzniți, copiii Mei, căci timpul care v-a mai rămas acolo, pe pământ, este într-adevăr scurt.

Nu vă temeți de nimic din ceea ce vă poate face omul. Ocupați-vă de treburile Tatălui tău, căci vă întoarceți acasă."

https://www.facebook.com/photo?fbid=752865167009845&set=a.403808015248897

MIERCURI, 22 MAI 2024 - Răspunsul vostru final

"Persecuția împotriva poporului Meu este în creștere și în curând va crește în mod violent. Nu vă temeți de ceea ce vedeți, ci continuați să Mă ascultați și totul va fi bine, copii.

Timpul pe care îl trăiți va fi terifiant pentru mulți. Mulți, foarte mulți credincioși călduți vor cădea și Mă vor nega, credința lor nefiind pe deplin înrădăcinată.

Amintiți-vă că eternitatea voastră este în joc atunci când vi se cere să Mă negați și amintiți-vă, de asemenea, că această negare nu poate fi anulată. Este răspunsul vostru final și va determina unde vă veți petrece veșnicia. Dacă Mă negați, nu veți fi cu Mine".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=753435103619518&set=a.403808015248897

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere