luni, 13 mai 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 6, 8 și 9 mai 2024

 LUNI, 6 MAI 2024 - Cum veți rezista?

„Copiii Mei merg mai departe ca și cum sfârșitul nu este asupra lor. Ei ignoră Cuvântul Meu și își umplu mintea cu plăceri deșarte.

Copiii Mei, sfârșitul a ceea ce faceți nu va fi bun. Există multe evenimente întunecate care vor veni în curând și care vor arunca lumea în haos. Când va veni acest haos, cei ale căror minți sunt pline de lucruri lumești vor intra în panică. Nu veți ști încotro să vă îndreptați. Nu veți putea să Mă auziți vorbind, după ce ați dat loc la orice altceva în afară de Mine. Nu veți ști ce să faceți.

Cum veți rezista dacă veți fi plini de lume în loc de Mine?”.

https://www.facebook.com/photo?fbid=743625647933797&set=a.403808015248897

MIERCURI, 8 MAI 2024 - Eu sunt refugiul vostru

„Copiii Mei, în timpul care va veni foarte curând, evenimente pe care nu doriți să le vedeți vor începe să se întâmple în succesiune rapidă. Oriunde veți privi veți vedea schimbări, iar schimbările nu vor fi unele bune. Va veni războiul, moartea va părea să fie peste tot în jurul vostru. Nu va exista niciun loc unde să vă ascundeți de această distrugere care va veni în curând.

 Când totul se va întâmpla deodată și nimic nu va fi sub controlul vostru, amintiți-vă că Eu sunt refugiul vostru. Eu sunt refugiul vostru, Eu sunt mângâierea voastră, Eu sunt singura voastră salvare.”

https://www.facebook.com/photo/?fbid=744816837814678&set=a.40380801524889

JOI, 9 MAI 2024 – Apropiați-vă de Mine

 „Veniți deoparte în liniștea dimineții, iubiții Mei.

Apropiați-vă de Mine în rugăciune pentru ca Eu să vă mângâi și să vă ajut să treceți peste zilele dificile. În fiecare zi vă aștept și tânjesc după prezența voastră. Zilele voastre sunt atât de pline de activitate, de aceea căutați pacea și calmul.

În curând, calmul pe care îl căutați vă va ocoli și mai mult.

Vine vremea haosului când nimic nu va fi calm, totuși, Eu vă voi ajuta să treceți prin toate acestea, dacă doar veți veni alături de Mine. Nu va fi plăcut, dar, pe măsură ce vedeți desfășurându-se aceste evenimente, să știți că în curând vă veți întoarce acasă la Mine.”

https://www.facebook.com/photo/?fbid=745404491089246&set=a.40380801524889

Un comentariu: