miercuri, 22 mai 2024

PREGĂTIȚI-VĂ INIMILE PENTRU APROPIATA RĂPIRE - Carbonia, 05.05.2024

Yahweh:

Copiii Mei, pregătiți-vă inimile pentru apropiata Răpire, Cerurile se deschid.

Furtuni devastatoare vin asupra întregului pământ. Ore de angoasă pentru cei care sunt departe de Dumnezeu! Încercări enorme de depășit pentru cei care și-au respins Creatorul lor.

Iată-Mă, poporul Meu, timpul a ajuns la sfârșit, acum Îmi voi dezlănțui mânia asupra întregului Pământ. Această omenire perversă va simți toiagul Meu pe carnea ei. Trebuie să intervin pentru a remedia răul, doresc să-Mi recapăt copiii, nu-i voi permite lui Satana să-i ia cu el în Iad.

Parisul va simți abandonul lui Dumnezeu!

Ierusalimul este înconjurat de armate!

Israelul este la debutul său cu arma mortală pe care o deține.

Italia va fi luată cu asalt, Vaticanul își va pierde puterea.

Vulcanii vor erupe la unison, va fi plâns și scrâșnire de dinți.

Ridicați-vă inimile, oameni buni, nu așteptați să vedeți dacă se va întâmpla ceea ce vă spun, nu fiți nesăbuiți, vara aceasta va fi caniculară!

Poporul Meu, popor nerecunoscător, ce rău ți-am făcut? De ce te-ai întors de la Mine? Dacă vreți să fiți mântuiți, acceptați chemarea Mea la mântuire, nu pierdeți această ultimă șansă pe care Dumnezeu v-o acordă.

Vă dau din nou, popor nerecunoscător, Iubirea Mea infinită, acceptați-o cu recunoștință, ...întoarceți-vă la Dumnezeul vostru Creator.

Îl aștept pe fiul risipitor pentru a-l îmbrățișa din nou.

Vă binecuvântez,

JHAWÈ.

https://colledelbuonpastore.eu/2024/05/06/preparate-i-vostri-cuori-al-rapimento-imminente/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin vino Doamne Iisuse Hristoase miluiește pe noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere