vineri, 24 mai 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 13, 14, 15 și 16 mai 2024

 LUNI, 13 MAI 2024 - Fără avertisment

"De ce plângeți din cauza greutăților voastre, copii? V-am plasat într-un timp dificil pentru ca voi să învățați înainte să vină unul și mai dificil. Aceasta este îndurarea Mea, chiar dacă nu vi se pare a fi îndurare. Căile Mele nu sunt căile voastre.

V-am spus ceea ce este necesar în acest timp, deși puțini dintre voi Mă vor asculta. Puțini dintre voi își vor face timp din programul vostru aglomerat pentru a citi Cuvântul Meu sau pentru a se ruga pentru alții.

Sfârșitul este peste voi. Fiți pregătiți în orice moment să pășiți în veșnicie, căci mulți vor fi luați în curând fără niciun avertisment."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=747798907516471&set=a.403808015248897 

MARȚI, 14 MAI 2024 - Nu vă temeți pentru viețile voastre

"Se apropie o perioadă de durere foarte intensă pentru poporul Meu de pretutindeni.

Copiii Mei, se apropie multe evenimente pe care nu le cunoașteți și nu vor fi unele plăcute. În curând începe o mare persecuție a popoarelor Mele, atât vechi cât și noi. Mulți vor fi martirizați în acel timp pentru că au refuzat să Mă renege. Nu vă temeți pentru viețile voastre atunci, căci voi veni repede după voi dacă vă veți da viața pentru Numele Meu. Nu vă temeți de ceea ce vă poate face omul, temeți-vă doar de ceea ce vă așteaptă în veșnicie dacă Mă negați, căci acest lucru nu poate fi anulat.

Pregătiți-vă spiritele, copii - deveniți puternici în Mine și în Cuvântul Meu, ca să puteți vorbi cu îndrăzneală în acel timp. Veți fi foarte curând în casa voastră cerească, aici, cu Mine."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=748395164123512&set=a.403808015248897

MIERCURI, 15 MAI 2024 - Doar regrete

"Copiii Mei au trăit prostește ignorând timpul petrecut cu Mine în favoarea plăcerilor lumești și în compania altora.

Copii, se apropie ziua în care se va dezlănțui bătălia asupra întregului pământ. Veți striga la Mine pentru ajutor, deoarece veți fi nepregătiți, dar Eu nu vă voi răspunde, deoarece ați respins cunoașterea atunci când aceasta era în fața voastră.

Nu mergeți pe cărări de distrugere așa cum face lumea, căci dacă o veți face veți cunoaște doar regrete."

https://www.facebook.com/photo?fbid=749031547393207&set=a.403808015248897 

JOI, 16 MAI 2024 – Veniți la Mine

"Dacă copiii Mei și-ar face timp din zilele lor aglomerate pentru a face ceea ce este cel mai necesar - să se apropie de Mine, să Mă cunoască într-un mod intim, să Mă cunoască cu adevărat.

Cât de mult Îmi doresc acest timp cu voi, copii! Nu știți că nu există niciun lucru bun pe care l-aș refuza celor care își fac timp pentru Mine în acest fel, doar pentru a fi cu Mine.

Tot ceea ce vă preocupă, tot ceea ce vă trebuie și orice problemă cu care vă confruntați ar putea fi rezolvată dacă ați face doar acest lucru.

Veniți la Mine."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=749726637323698&set=a.403808015248897

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere