luni, 6 mai 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 22 și 29 martie, 2 mai 2024

LUNI, 22 APRILIE 2024 - Nu pot să îi salveze

"Copiii Mei, a sosit timpul. Este timpul ca voi să luați atitudine împotriva răului. Și este timpul ca Eu să pun capăt răutății în cei care refuză să se căiască.

Acum este timpul pedepselor Mele asupra celor care au săvârșit de mult timp răul asupra poporului Meu, care refuză mereu să se căiască.

Acum veți începe să vedeți cum pedepsele Mele cad în viețile lor. Unii vor fi loviți de boală și de suferință. Medicii nu vor putea să-i salveze. Unii dintre ei își vor pierde mințile, iar medicina nu va putea să-i restabilească. Unii vor fi loviți de devastare financiară. Averea lor nu va putea să-i salveze. Unora dintre cei cu inima foarte împietrită li se va lua ceea ce iubesc cel mai mult, în moduri pe care nu le pot preveni.

Nu vă rugați împotriva pedepselor Mele".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=735234845439544&set=a.403808015248897

LUNI, 29 APRILIE 2024 - Unde bucuria nu se termină niciodată

„Copiii Mei, ați intrat într-o perioadă nefirească. Multe întâmplări ciudate vor începe să aibă loc. Pentru cei mai mulți, ele nu vor avea sens, dar copiii Mei vor recunoaște semnele.

Rămâneți calmi în timp ce sfârșitul începe să se deruleze, pentru că nu aveți de ce să vă temeți. Mulți dintre voi vor fi în curând chemați acasă.

Chiar dacă vă simțiți prea obosiți pentru a continua acum, să știți că sunteți aproape de ușa Raiului și mai rezistați încă puțin pentru Mine. Faceți tot binele pe care îl puteți face tuturor celor pe care îi cunoașteți, căci dacă ați ști cu adevărat cât de aproape sunteți, nu v-ar mai păsa de nimic altceva. Fiecare faptă bună aduce mai multă răsplată pentru voi aici, în casa voastră cerească, unde bucuria nu se termină niciodată.”

https://www.facebook.com/photo?fbid=740107848285577&set=a.403808015248897

JOI, 2 MAI 2024 - Sfârșitul a început

„V-am spus că persecuția se ridică împotriva poporului Meu - a întregului Meu popor. Vedeți că se întâmplă peste tot în jur. Să știți că acesta este un semn definitiv al sfârșitului. Sfârșitul a început.

Cei care Îl persecută pe poporul Meu vor merge pe un drum foarte stâncos. Pe măsură ce drumurile lor devin mai dificile, ei vor striga la Mine pentru ajutor, dar Eu nu-i voi ajuta. 

Aveți grijă să nu fiți găsiți printre ei, copiii Mei, pentru că pedeapsa lor va fi într-adevăr foarte greu de suportat.„

https://www.facebook.com/photo?fbid=742102144752814&set=a.403808031915562

Un comentariu: