vineri, 3 mai 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 10, 15 și 16 aprilie 2024

 MIERCURI, 10 APRILIE 2024 – Voi sunteți

 "Copiii Mei prețioși și scumpi, știu că deveniți temători când nu auziți de Mine. Nu știți că voi sunteți cei care ați pus distanță între noi? Căci Eu nu doresc niciodată ca voi să nu fiți în Prezența Mea, să nu-Mi auziți vocea. Îmi doresc să petrec mai mult timp cu voi.

Tot ce trebuie să faceți pentru a-Mi auzi vocea este să vă apropiați de Mine. Când sunteți în Cuvântul Meu, Eu sunt acolo. Când vă opriți din celelalte activități și vă rugați Mie, Eu sunt acolo. Când Mă adorați, Eu sunt acolo.

Atunci când grijile lumii vă umplu mintea și timpul, Eu par departe, dar nu Eu sunt cel care M-am îndepărtat, ci voi."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=728549359441426&set=a.403808015248897

LUNI, 15 APRILIE 2024 - Statul Major al Americii

 Sunt pe cale să rup toiagul Americii.

Mă veți vedea rupând alte lucruri, ceea ce va duce la ruperea toiagului de pâine al Americii.

Vine foametea, copiii Mei, dar voi nu veți fi capabili să strângeți provizii pentru această foamete. Trebuie să învățați să vă încredeți în Mine pentru însăși hrana voastră.

Trebuie să știți ce este în Cuvântul Meu, ca să vă procurați de la Mine hrană pentru a vă hrăni pe voi și pe cei mici."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=731351712494524&set=a.403808015248897

MARȚI, 16 APRILIE 2024 - Fiecare mișcare pe care o fac

 Copiii Mei au intrat într-o perioadă cu multe schimbări.

"Copii, pregătiți-vă inimile pentru schimbare, pentru că schimbarea va deveni ceva obișnuit acum, pe măsură ce aceia care dețin puterea încearcă să vă tulbure și să vă persecute. Să știți că acesta este un semn al vremurilor în care trăiți și nu vă temeți, căci Eu sunt de partea voastră.

Pentru fiecare mișcare pe care o vor face împotriva voastră, eu voi face mai multe împotriva lor. Voi acționa împotriva lor în moduri pe care nu le pot modifica și voi face ca mișcările lor împotriva voastră să nu aibă niciun efect. Credeți că Eu fac acest lucru în timp ce voi continuați să Mă reprezentați pe pământ și să răspândiți Evanghelia Mea, căci timpul care v-a mai rămas este foarte puțin acum.

În curând, vă veți întoarce acasă la Mine și la toate recompensele voastre, iar ei vor fi lăsați acolo în consecințele necredinței lor."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=731909705772058&set=a.403808015248897 

Un comentariu: