miercuri, 22 mai 2024

ISUS SE ÎNTOARCE ȘI VINE SĂ VĂ IA CU EL – Carbonia, 04.05.2024

Rară este scrierea pe care ți-am dat-o, femeie!

Iată-mă la tine, fiica Mea binecuvântată, astăzi soarele răsare sus pe munți, întoarcerea Mea este iminentă.

Copii ai Ierusalimului, rămâneți tari în credință în Isus Cristos, nu arătați laturi negative, dați ce este bun în voi și zâmbiți,... Isus se întoarce, vine să vă ia cu El.

O nouă civilizație se va ridica, credincioasă Mie, Eu Însumi o voi călăuzi spre pășunile Mele verzi, voi da noului Meu popor fericire și iubire nesfârșită, ei vor cunoaște Lucrurile lui Dumnezeu și vor fi înțelepți în Dumnezeu.

Micuții Mei, timpul a ajuns la sfârșit, corturile Ierusalimului se vor așeza pe Pământ și îi vor îmbrățișa pe slujitorii credincioși lui Dumnezeu.

Rămâneți fermi în misiunea voastră și răspândiți revenirea Mea anticipată.

Copiii Mei, lucrați în Via Domnului, nu puneți obstacole în calea Lucrării Sale, ci lucrați împreună pentru ca ea să ajungă la splendoare în Dumnezeu.

Grota Mea vă avertizează deja de Venirea Mea, veniți, copiii Mei, veniți, organizați pelerinaje în acest loc sacru, căci, în curând, Dumnezeul Iubirii Eterne se va manifesta în această Grotă și o va deschide pentru trecerea credincioșilor Săi.

În acest loc, Mi-am dorit de mult timp să se construiască o Bazilică dedicată triumfului preasfintelor Inimi ale lui Isus, Maria și Iosif. Rămân în așteptarea acestui dar al vostru. Duhul Sfânt va răspândi lumina Sa peste toți cei care vor crede aceste cuvinte ale Mele și vor colabora la construirea ei. Nu calculați timpul, EU SUNT! Și EU SUNT nu are decât un singur cuvânt!

Veniți cu bucurie la întâlnirea cu Dumnezeul vostru al Iubirii, vom sărbători împreună viața nouă în Noua Eră pe care o voi deschide copiilor Mei.

Trebuie să anticipez intervenția Mea pentru a-i distruge pe cei răi. Apoi voi lăsa timp pentru a se construi această Bazilică, construcția ei va fi ghidată de Îngerii Mei, va dura doar câteva zile, sau câteva ore, pentru ca ea să fie ridicată.

Sfânta Fecioară va fi prezentă în ea. Ea își va pregăti copiii, mica rămășiță fidelă Fiului ei Isus, poporul ales, pentru bătălia finală împotriva Satanei.

De aici va începe noua Biserică a lui Dumnezeu! Casă după casă se va deschide, mână după mână va lucra!

Sfânta Fecioară va fi prezentă în aceste locuri sfinte, ea însăși va instrui noul popor al lui Dumnezeu. Vor fi practicate exerciții spirituale pentru instruirea lui în lucrurile lui Dumnezeu! Se vor converti, în inimile lor se va naște dorința arzătoare de a fi moștenitorii lui Dumnezeu!

Iubiții Mei, rugați-vă mereu Sfântul Rozariu cu Maria și rugați-vă pentru revenirea Mea anticipată.

 Totul este pregătit pentru împlinirea profețiilor revelate, ... dar, Planul lui Dumnezeu este cunoscut doar de Dumnezeu! Fiți ascultători, nu vă abateți de la învățăturile Mele, respectați Poruncile Mele. Fiți sfinți, copiii Mei, timpul va zbura acum, astfel încât vă veți găsi brusc catapultați într-o viață nouă.

Dumnezeu Tatăl să vă binecuvânteze. Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2024/05/06/gesu-e-di-ritorno-viene-a-prendervi-con-se/

Un comentariu:

  1. Vino Doamne Iisuse Hristoase miluiește pe noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere