joi, 23 mai 2024

SCHISMA DIN BISERICĂ ESTE PREGĂTITĂ – Carbonia, 08.05.2024

Iisus: Dar cine spun oamenii că sunt Eu?

Eu voi veni cu coroana de Rege al Regilor pe Capul Meu. Toți Mă vor vedea!

Copii din Ierusalim, timpul este la a Doua Mea Venire, voi încă nu vreți să înțelegeți dorința Mea pentru voi, de a vă avea din nou pe toți ai Mei, de a vă da să vă bucurați de ceea ce v-a fost pregătit înainte de a fi.

Inima Mea Sfântă tresaltă de iubire, întreaga Mea Ființă vibrează de iubire pentru copiii Mei: doresc cu ardoare să-i reunesc cu Mine.

Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă astfel:

Tatăl nostru care ești în Ceruri, sfințească-se Numele Tău, vie Împărăția Ta, facă-se voia Ta, precum în Cer așa și pe Pământ.

Pâinea noastră cea de toate zilele dă-ne-o nouă astăzi și ne iartă nouă greșelile noastre, precum și noi iertăm greșiților noștri, și nu ne duce pe noi în ispită, ci ne izbăvește(mântuiește) de cel rău. Amin.

Intrați în dimensiunea Iubirii, o, oameni, treceți prin poarta Iubirii, totul este pregătit pentru voi, noul Eden vă așteaptă pentru a vă oferi o bucurie imensă și o Iubire infinită.

Întoarceți-vă la Tatăl vostru, întoarceți-vă pentru a fi copiii Mei. Îmbrăcați haina albă, împodobiți-vă cu Lumina Mea infinită.

Rugați-vă, o, oameni, rugați-vă pentru intervenția Mea anticipată, pentru ca odihna și pacea să vină la voi.

Vă privesc din Cerul Meu, văd mizeria voastră umană: ...mergeți pe calea greșită, cea care duce la moarte, nu sunteți conștienți de răul pe care vi-l creați vouă înșivă.

Războiul este apăsător, nebunia omului este mare, el nu se oprește în fața a nimic, ființa umană a devenit oarbă, nu mai folosește rațiunea, se aruncă asupra alegerilor greșite, se bucură de răul pe care reușește să-l provoace.

Această generație este pe cale să asiste la marea catastrofă care se va derula pe această Planetă.

Tobele morții bat, ființe nevinovate își pierd viața sub bombardamente, teroarea pune stăpânire pe inimile oamenilor. Cei mici plâng de foame!

Noi boli avansează! Ciuma reapare!!!

Această Omenire nu vrea să deschidă ochii!

Chiar și în fața mizeriei nesfârșite, omul nu Mă caută, nu invocă Sfântul Meu Nume pentru ajutor, a uitat că este copilul lui Dumnezeu, Cel care poate face totul. Pocăiți-vă, copiii Mei, convertiți-vă! Recunoașteți-Mă ca Dumnezeul vostru Creator, dați-Mi inima voastră, să nu existe mândrie în voi, DUMNEZEU EXISTĂ! EL EXISTĂ!!! Întoarceți-vă la El, căutați-L, strigați-I neliniștile voastre, cereți-I ajutorul, faceți să simtă că aveți nevoie de El și El vă va smulge din lațul morții.

Iubiți necondiționat pe Dumnezeul vostru Creator, Tatăl vostru din ceruri. Lăsați-L să vă ia, abandonați-vă în brațele Sale, în dimensiunea Sa de Iubire infinită și de bucurie veșnică.

Mergeți înainte cu curaj, răzvrătiți-vă împotriva  minciunii, îndepărtați întunericul din ochii voștri, veniți la Lumină și, ca prin farmec, totul va fi nou și viața voastră va ajunge să se bucure de pacea lui Dumnezeu.

Erupții vulcanice violente în desfășurare!  Cutremure violente!

Schisma în Biserică este pregătită.

Poporul Meu, rămâneți în Mine, fermi în Sfânta Mea Doctrină, nu vă lăsați târâți în mocirla răului. Invocați Numele lui Isus, implorați revenirea Sa anticipată.

Pacea fie cu voi, poporul Meu!

https://colledelbuonpastore.eu/2024/05/08/lo-scisma-nella-chiesa-e-pronto/ 

Un comentariu: