joi, 30 mai 2024

FIUL OMULUI ESTE APROAPE DE MANIFESTAREA SA GLORIOASĂ - Carbonia, 19.05.2024

Iubiți-Mă așa cum vă iubesc Eu, ...în curând veți fi cu Mine.

Această sărbătoare a Rusaliilor deschide timpul pentru Noua Eră.

Iubiți copii, Eu, Dumnezeu, vă consacru Mie. Duhul Sfânt vă înveșmântează.

Tună Dreptatea Mea, Cuvântul s-a făcut trup!

Dumnezeu, în Iubirea Sa infinită, strigă către omenire pentru convertire! Fiți atenți, o, oameni, acest timp este în dreptatea Mea!

Soarele revarsă flăcări puternice de foc asupra pământului, această umanitate intră într-o mare suferință.

Italia va striga în curând după ajutorul Meu, dar Eu nu voi asculta strigătul celor care nu vor să Mă recunoască drept Dumnezeul lor!

Pământul va fi devastat acum de vulcani aproape de erupție.

Fiți vigilenți, oameni buni, fiți vigilenți, convertiți-vă pentru ca Duhul Sfânt să vă dăruiască darurile Sale sfinte! Veți avea o viață nouă și desăvârșită.

Bucurați-vă, copii ai Ierusalimului, Potirul Meu a fost turnat, voi purifica Pământul!

În curând voi deschide Poarta Grădinii Mele și îi voi adăposti în ea pe cei aleși, pe cei care M-au iubit, adorat, slujit și urmat.

Conduceți lucrarea Mea pe Pământ, copiii Mei, voi care ați primit mandatul, faceți ordine.

Îi chem pe profeții Mei în refugiile Mele, unde vor sta în rugăciune și adorare permanentă față de Mine. Ei Mă vor aștepta în dragoste răbdătoare. Când vă vor pune obstacole în cale, să știți că Satana își joacă jocul său blestemat împotriva Mea. Nu vă temeți, preaiubiților, pentru că Eu vă voi veni în ajutor, vă voi susține, vă voi da din Mine, veți fi puternici în luptă și veți fi înțelepți în lucrurile lui Dumnezeu.

Pregătiți-vă pentru marele Avertisment, o, oameni, a sosit timpul ca Tatăl să ia pentru Sine ceea ce Îi aparține.

A sosit ceasul!...Maria Preasfânta vine în ajutorul copiilor Săi, Sfântul Arhanghel Mihail este cu Ea, sabia Lui este deja scoasă din teacă.

Mântuiți-vă în Iubirea Dumnezeului vostru Creator, oameni buni, nu vă îndepărtați de El, rugați-vă și postiți de lucrurile lumii, a venit vremea sfârșitului Răului.

Pocăiește-te, omule, ca nu cumva să fii copleșit de răutatea Satanei, întoarce-ți privirea spre Cer și așteaptă semnul! Fiul Omului este aproape de manifestarea Sa glorioasă.

Copiii Mei, o, voi care încă Mă negați, voi care vă încăpățânați și nu vreți să credeți că DUMNEZEU există, ...că în El și numai în El este pace în bucuria eternă a Iubirii... Convertiți-vă, convertiți-vă, convertiți-vă acum!

Au început vremurile de mare necaz. Pregătiți-vă pentru ce e mai rău! Calvarul pentru această umanitate a început. Lucifer a cucerit inimile oamenilor.

Rugați-vă, rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă pentru convertirea celor îndepărtați de Dumnezeu.

Stele căzătoare pe Pământ!  Zgomote de aparate în cădere din spațiu! Omul și-a creat propria condamnare la moarte, toate gunoaiele pe care le-a aruncat în acesta cad peste el. Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2024/05/21/8960/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Facă se voia ta Amin

    RăspundețiȘtergere