sâmbătă, 11 mai 2024

UN METEORIT VA LOVI PĂMÂNTUL! – Carbonia, 01.05.2024

 Lucrurile lui Dumnezeu rămân la Dumnezeu!

Caritate și iubire mereu, respectați voința Mea, o, oameni, fiți cu toții imitatorii Mei, Isus Cristos.

Iubiți copii, fiți gata să fugiți în adăposturile Mele: o mare liniște va aduce o mare explozie: ...un meteorit va lovi Pământul!

Explozii solare în desfășurare!

Se vor pierde recoltele. Izvoarele vor seca. Viața pe Pământ va deveni nelocuibilă.

Puneți-vă în siguranță în Mine, copiii Mei, harul Meu va fi peste toți cei care au ascultat Cuvântul Meu și au făcut voia Mea sfântă, ei vor fi adăpostiți în refugiile Mele, unde nu se va întâmpla nimic rău.

Iubiți copii, o, voi care încă nu doriți să înțelegeți că Eu sunt singurul, unicul și adevăratul Dumnezeu. Când veți fi încercați de o mare durere, Mă veți căuta, oh,... dacă Mă veți căuta!!! Pentru că nu veți ține cont de apelurile Mele, trimise către voi prin profeții Mei, vă veți provoca propria suferință.

Voi trece această omenire prin creuzet, o voi purifica cu foc!!!

Iubitele Mele creaturi, este Dumnezeul vostru Creator Cel care vă vorbește, ascultați Cuvântul Meu și nu mai așteptați ca să vă întoarceți la Mine.

Eu sunt gata, Destul al Meu va determina istoria, tot ceea ce este vechi va trece pentru a face loc lucrurilor noi ale lui Dumnezeu. Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2024/05/02/una-meteora-colpira-la-terra/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin Facă se voia ta Amin Vino Doamne Iisuse Hristoase miluiește pe noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere