duminică, 26 aprilie 2020

John Leary, luni, 13 aprilie 2020


Jesus and childIsus a spus: „Oamenii Mei, ați sărbătorit această Săptămână Sfântă și acum veți sărbători Învierea Mea timp de cincizeci de zile până la Rusalii. Chiar și acum vă rugați Novena Îndurării Divine în timp ce vă apropiați de Duminica Îndurării. În citirile de astăzi ați citit despre explicația Sfântului Petru despre Învierea Mea către oamenii din Ierusalim. În Evanghelie ați citit despre cum marii preoți i-au mituit pe soldați pentru a spune că discipolii Mei au îndepărtat Trupul Meu. Adevărat am înviat, după cum am dat mărturie mai târziu apostolilor Mei. Aveți timp în casele voastre să trăiți în gloria Învierii Mele și să vă rugați pentru acei oameni care suferă din cauza acestei epidemii de virus. Aveți răbdare și în curând va fi o acalmie, înainte ca un virus mai rău să revină în toamnă. Rugați-vă pentru toate rudele și prietenii voștri să supraviețuiască acestui virus. ”
Isus a spus: „Oamenii Mei, ceea ce experimentați acum este noua armă biologică a Chinei comuniste pentru a da jos America și alte națiuni. Deep state-ul a oferit Chinei mijloacele de a crea astfel de viruși, arme biologice. Deep state-ul este condus de diavol și aceasta este încercarea celor răi de a-l da jos pe Președintele vostru și a provoca căderea economiei. Aceiași oameni din deep state folosesc mass-media pentru a reduce utilizarea hidroxiclorochinei deoarece vindecă de fapt oamenii. Președintele vostru va trebui să găsească o modalitate de a vindeca rapid oamenii, astfel încât să puteți reveni la muncă. Cei răi folosesc frica pentru a vă paraliza mințile. Odată ce acest prim val de virus scade, este posibil să aveți un timp scurt pentru a vă aproviziona cu alimente și suplimente pentru a vă construi sistemele imunitare. Folosiți extractul de soc/ boabe de soc , păducel, vitamina C, apa sfințită și sare binecuvântată pentru a vă proteja de virusul mai rău în toamnă. Atacul cu virus în toamnă poate determina guvernul vostru să-și amâne alegerile. Rugați-vă ca oamenii voștri să poată evita această boală, și să-i vindece pe cei care sunt infectați. S-ar putea să fiți nevoiți să veniți la refugiile Mele atunci când decesele voastre sunt multe și, cu siguranță veniți când viețile voastre sunt în pericol.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu