marți, 14 aprilie 2020

John Leary, sâmbătă, 4 aprilie 2020


Alternate text goes hereIsus a spus: „Poporul Meu, este trist să vezi atât de mulți oameni care mor din cauza virusului corona. Trebuie să vă rugați pentru toate sufletele victimelor ce au murit în urma îmbolnăvirii cu acest virus. Rugați-vă și pentru toți membrii familiilor lor. Rugați-vă chiar și pentru toți membrii familiilor voastre ca ei să nu se infecteze și să nu moară din cauza acestui virus. Rugați-vă pentru toate sufletele malefice care stau în spatele acestui virus și pentru acele suflete care avortează pruncii Mei. Rugați-vă cu o rugăciune în plus pentru nepoatele voastre însărcinate pentru ca acestea să poată naște bebelușii fără ca aceștia să fie infectați cu acest virus. Pe măsură ce citiți despre toate statisticile privind decesele și infecțiile, continuați să vă rugați ca această epidemie virală să scadă, astfel încât să moară cât mai puține persoane. Știi că Îmi voi vindeca credincioșii dacă doar M-ar ruga pentru vindecare. Rugăciunile voastre și vindecarea Mea îi vor ajuta pe credincioșii Mei."
Isus a spus: „Poporul Meu, medicii și politicienii voștri fac tot ce pot pentru a avea grijă de nenumărații pacienți infectați cu virusul corona care au umplut spitalele. Vedeți dilema în achiziționarea de măști, halate, ventilatoare și paturi pentru toți pacienții, pe lângă asigurarea de suficient de mulți oameni calificați pentru a avea grijă de acești pacienți. Trebuie să vă rugați pentru tot personalul medical care își riscă viața pentru a avea grijă de pacienții infectați de virus. De asemenea, trebuie să le mulțumiți acestor oameni și tuturor celorlalți care furnizează echipamentele și medicamentele necesare. Oamenii voștri din case sunt de asemenea testați, prin limitarea contactului vostru, iar în unele cazuri, oamenii nu mai au loc de muncă și au nevoie de bani pentru mâncare, combustibil pentru mașini și pentru utilități. Cu toții învățați să trăiți o viață nouă și sunteți mai dependenți de Mine pentru ajutor cu nevoile voastre de zi cu zi. Rugați-vă pentru minunile Mele vindecătoare și fiți pregătiți să veniți la refugiile Mele când vă voi chema. ”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu