miercuri, 22 aprilie 2020

Maria Julianna, 20 februarie 2020

cropped-cropped-keresztut1.jpg
Domnul Isus:
Dragii Mei copii! Întunericul nopții deja s-a coborât pe acest pământ. Dar această noapte nu este noaptea zilei, ci miliarde de demoni ce întunecă Cerul. Din păcate Eu nu le trebuiesc, pe Mine Mă resping, Mă răstignesc pe Cruce în sufletele lor și îmbrățișează drumul ce duce spre damnare.
Dragii Mei copii! Urmați-Mă pe Calea Crucii până la sfârșit! Nu vă descurajați pentru că, cu cât mai mare este necazul, Eu cu atât mai multe haruri vă dau. Rugați-vă și ispășiți pentru sărmanii păcătoși pentru că multe suflete cad în damnare! Cereți țării voastre protecția cardinalului Mindszenty: el poate face multe pentru țara voastră. Pe Biserica Mea o așteaptă aceeași cale pe care Eu am umblat înaintea ei. Pe cei drepți îi ucid, Biserica va urca pe Calvar, pe Cruce, și după ce a murit și deja așa se vede, că totul este pierdut, atunci va sosi ora victoriei. Satan a cerut Biserica Mea să o cearnă. Când necazul va fi cel mai mare, Mă voi întoarce pe norii Cerului și cu suflarea Gurii Mele îl voi mătura pe cel rău. Când potrivnicul Meu crede că a câștigat în sfârșit, atunci îl trimit jos în fundul iadului. Rugați-vă ca întoarcerea Mea glorioasă să se întâmple cât mai curând! Când veți vedea, că strălucesc pe norii Cerului, mai puternic decât Soarele, ridicați-vă capetele și vă bucurați că a sosit ziua mântuirii voastre. Din acel moment, va intra în vigoare domnia celor o mie de ani de pace: nu va mai exista păcat, nici durere, nici suspin, nici moarte. Vor învia toți sfinții, vor străluci în Slava Mea în vecii vecilor și se vor întoarce pe pământ. Va fi o lume minunată pe care nici nu v-o puteți imagina. Cuvintele din cartea Apocalipsei se vor împlini în timpul vieții voastre,  nenorocirile, marea purificare, și după, voi recrea acest pământ din nou, Noul Paradis.
Dragii Mei copii! Nu vă temeți de cei care ucid trupul, mai degrabă temeți-vă de păcat care vă desparte de Mine. Rezistați lângă Mine până la moarte, trăiți în sfințenia vieții pentru că aceasta este singura garanție că veți câștiga mântuirea.
În suflet fiți mereu copii mici, bazați-vă pe Mine în totalitate! Dați-mi toate gândurile voastre, problemele voastre, încredeți-vă în Mine, pentru că în funcție de încrederea voastră  vă pot da harurile Mele. Pacea Mea v-o dau vouă. Primiți binecuvântarea plină de iubire care vine din Inimă în Numele Tatălui, a Fiului și a Duhului Sfânt.„
Întărire biblică:
De aceea, şi voi fiţi gata; căci Fiul omului va veni în ceasul în care nu vă  gândiţi. (Mt 24,44)
Vegheaţi dar, căci nu ştiţi ziua, nici ceasul în care va veni Fiul omului.(Mt 25,13)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu