vineri, 3 aprilie 2020

Mesajul lui Isus din 31 martie lui John Leary

Alternate text goes hereMarți, 31 martie 2020:
Isus a spus: „Poporul Meu, vedeți un colț al unei camere, ca și cum ați fi în carantină în casele voastre, și vă este frică să ieșiți. Diavolul și elita malefică se folosesc de frica voastră de moarte pentru a vă controla activitățile. Cei din domeniul sănătății prezic că sute de mii din oamenii voștri vor muri din cauza coronavirusului. Din această cauză acești medici doresc să vă închideți afacerile și locurile aglomerate pentru a evita răspândirea acestui virus. Acest plan sună logic, dar nu pare să oprească răspândirea bolii. Latența lungă a apariției simptomelor permite oamenilor să răspândească boala înainte de a-și da seama că sunt bolnavi și contagioși. Îi voi proteja pe credincioșii Mei la refugiile Mele chiar acum, astfel încât refugiile voastre să fie cu adevărat refugii sigure. Deoarece bisericile voastre sunt închise pentru Liturghii și slujbele din Săptămâna Sfântă, este posibil să fiți nevoiți să le urmăriți pe televizorul vostru, la EWTN. Puteți vedea cât de malefică este această pandemie, când vă împiedică să asistați la slujbele din Săptămâna Mea Sfântă. Încredeți-vă în Mine, că Eu pot să-i vindec pe credincioșii Mei dacă Mă chemați cu credință și în rugăciune.”
Isus a spus: „Poporul Meu, în prima lectură ați citit cum Moise a pus un șarpe de bronz pe un stâlp, și l-a ridicat astfel încât toți acei oameni care au fost mușcați de șerpii de serafă, să poată fi vindecați uitându-se la şarpele de bronz. Acest lucru este simbolic deoarece Eu am fost ridicat pe cruce pentru a repara toate păcatele omenirii. Sângele Meu cel mai Prețios este cel care este turnat peste tine în apele Botezului și curăță păcatul tău originar, iar acest lucru te alătură la Împărtășirea Mea cu a Sfinților. În Evanghelie am atras atenția Fariseilor să realizeze că „EU SUNT”, întrucât Fiul Omului este ridicat pe crucea Mea. Ei nu au crezut că sunt a Doua Persoană a Preasfintei Treimi. În fața marelui preot, le-am spus că mai înainte să fi fost Abraham, „EU SUNT”. M-au răstignit pentru blasfemie, dar într-adevăr le-am răspuns corect. Acesta este motivul pentru care am venit pe lume în trup, ca să fiu singura Jertfă adevărată care să vă ia păcatele. Veți revedea în curând această jertfă, deoarece mai puteți participa la televizor la slujbele ce urmează în Săptămâna Sfântă.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu