joi, 30 aprilie 2020

Mesaje despre finalul timpurilor date de Isus lui Padre Pio de Pietrelcina


„Cupa Mâniei Mele se va vărsa peste Pământ…Dar puțin după, Îngerul de Pace va plana peste el…Milostivirea Mea va merge mai departe decât Dreptatea Mea! Nu dormiți precum apostolii Mei în Grădina Măslinilor! Ultimul război mondial nu este decât o picătură de apă în comparație cu marea de calamități pe care Dreptatea Divină le rezervă pentru aceste timpuri apropiate. Eu voi veni foarte curând! Ceea ce este pe cale să vină va depăși orice imaginație! Lucruri mari se pregătesc… va fi mai teribil decât tot ce s-a întâmplat în lume de la crearea ei. Infernul crede că poate să facă o recoltă bună pe durata acestui cataclism. Fără îndoială, Eu îl voi învinge… Eu voi veni și voi aduce Pacea celor fideli ai Mei… Mama Lui Dumnezeu și toate Corurile de Îngeri se vor pune în joc pe durata acestor evenimente pentru a salva sufletele. Eu voi stabili Împărăția Mea… Celor fideli Mie, Eu le voi da lumini particulare și le voi aduce  salvarea. Omenirea va cunoaște Puterea Mea și Iubirea Mea…Eu îi voi reuni pe ai Mei și din toate direcțiile vor veni pentru a Mă glorifica…“

„Eu mă voi întoarce pe acest glob pământesc încărcat de păcate, într-o noapte friguroasă de iarnă cu un zgomot asurzitor de tunete. Vânturile mistuitoare vor precede acest fenomen. Pământul va tremura violent. Foc din Cer va coborî pe masele de nori aprinși… Fulgerele vor reduce la cenușiu tot ce era corupt … Aerul va fi otrăvit de gaze și încărcat de un fum înnecăcios care va fi extins în toate părțile din cauza vânturilor puternice. Clădirile înalte construite de om cu spirit de orgoliu, vor fi distruse. Atunci omenirea va vedea că peste ea este o Voință Atotputernică care va reduce la praf planurile ei nesătule de deșertăciune. Prin intermediul unui înger exterminator, Mânia Lui Dumnezeu va surprinde definitiv forțele impregnate de sofism și de blasfemii care se opun Evangheliei Lui Cristos. Vai de voi, cei lipsiți de pietate, care vă bateți joc de Mine cu teoriile voastre false și ipocrite, inventate de infern! Cât despre voi, discipolii Mei fideli, deja v-am avertizat să nu-i urmați pe profeții falși și pe cristoșii falși. Eu sunt Unicul vostru Salvator! Când Îngerul Morții începe să îndeplinească misiunea lui cu sabia răzbunătoare a Dreptății Divine, credința voastră să rămână precum piatra.

Aveți încredere în Mine: Eu vă voi proteja. Eu vă voi da un semn pentru a va indica începutul judecăților Mele: într-o noapte rece de iarnă, Eu voi face să răsune tunetul care va face să vibreze munții! Atunci, închideți ferestrele voastre și nu priviți către exterior. Nu profanați ochii voștri cu priviri curioase către aceste teribile evenimente… Căci de trei ori Sfântă este Mânia Lui Dumnezeu care va purifica pământul pentru voi, turmă fidelă. Puneți-vă sub protecția Mamei Mele. Orice lucru pe care îl vedeți sau îl auziți, nu disperați. Va fi ca un preambul al infernului care nu va putea să vă facă rău. Dar atunci reuniți-vă pentru a vă ruga la picioarele Crucii. Invocați-i pe îngerii păzitori. Luptați cu încredere în Iubirea Mea și nu vă îndoiți de salvarea voastră. Eu vă voi elibera de tot pericolul, dacă aveți încredere în Iubirea Mea. Rămâneți aproape de Inima Mea și luptați pentru salvarea sufletelor. Oferiți încercările voastre, ispitele voastre, șicanele care vă chinuie, totul pentru salvarea sărmanilor păcătoși și a preoților infideli care se lasă purtați de greșeală. Ei mereu sunt foarte îndrăgiți de Inima Mea. Obțineți-le căința perfectă în ora morții. Perseverați pe durata unei nopți și a unei zile în rugăciune: în noaptea următoare va apărea sfârșitul acestor terori cu aurora dimineții. Soarele va da din nou căldura și lumina lui care va înlocui oroarea tenebrelor. Atunci acceptați cu gratitudine viața nouă care vi se va oferi. Voi veți trăi în dreptate și în simplitate, pace și iubire, după Voința Mea. Consolați-vă, încurajați-vă, rugați-vă și oferiți sacrificiile voastre pentru ca o raza reînnoită să vină să prospere pentru bucuria inimilor voastre. Și voi, suflete consacrate, vă rog să vă dedicați Voinței Mele ca victime pentru salvarea fraților voștri. Nici o nenorocire nu va fi cruțată.

Fiți în gardă, rezistați lumii, căci duhurile rele vor încerca să vă seducă. Luptați cu umilință și în liniște, dăruiți-vă fără frică rugăciunii, faptelor bune și sacrificiilor cu convingerea de a le îndeplini cu o îndatorire foarte sfântă. Aveți compasiune față de frații voștri care sunt în eroare. Răstigniți-vă pentru a potoli Cerul. Eu sunt dispus să acționez. Pământul va tremura: va fi o Judecată Finală în miniatură! Dar nu vă temeți: Eu voi fi cu voi. Pentru cei care nu sunt în stare de har, va fi teribil! Îngerii dreptății sunt deja puși în toate direcțiile. Eu mă voi manifesta tuturor oamenilor și fiecare Mă va recunoaște ca Dumnezeul lui: DEJA SUNT LA UȘĂ! Pământul va tremura. Oamenii vor geme… lucrarea Duhului Sfânt se va consuma. Păcătoșii înrăiți își împietresc inimile lor…resping Milostivirea Mea și Iubirea Mea…

OMENIREA este mai rea decât în timpul potopului. Lumea este învăluită în întuneric…se sufocă în noroiul păcatului. Vreau să extermin această rasă nelegiuită. Dar datorită celor drepți, voi lăsa ca Împărăția Mea să domnească. „Cupa Mâniei Mele se va vărsa peste Pământ… Dar puțin după, Îngerul de Pace va plana peste el…Milostivirea Mea va merge mai departe decât Dreptatea Mea! Nu dormiți precum apostolii Mei în Grădina Măslinilor! Rugați-vă fără încetare și folosiți meritele Mele pentru a salva lumea. Toți cei care au suferit pe durata acestei perioade, vor fi martiri și vor constitui sămânța noii biserici…Vor participa la Pătimirea Mea și pe Calea Crucii Mele. Copiii Mei… Eu voi veni foarte curând! Ceea ce este pe cale să vină va depăși orice imaginație! Lucruri mari se pregătesc… va fi mai teribil decât tot ce s-a întâmplat în lume de la crearea ei. Infernul crede că poate să facă o recoltă bună pe durata acestui cataclism. Fără îndoială, Eu îl voi învinge… Eu voi veni și voi aduce Pacea celor fideli ai Mei… Mama Lui Dumnezeu și toate Corurile de Îngeri se vor pune în joc pe durata acestor evenimente pentru a salva sufletele. Eu voi stabili Împărăția Mea… Fidelilor Mei Eu le voi da lumini particulare și le voi aduce  salvarea. Omenirea va cunoaște Puterea Mea și Iubirea Mea…Eu îi voi reuni pe ai Mei și din toate direcțiile vor veni pentru a Mă glorifica…“

Fericiți sunt cei care sunt gata să Mă primească! Rugați-vă fără odihnă…Rugați-vă să aveți forța martirilor și să traversați fără pericol această perioadă de încercare… Ultimul război mondial nu este decât o picătură de apă în comparație cu marea de calamități pe care Dreptatea Divină le rezervă pentru aceste timpuri apropiate. Așa precum lumea avea nevoie de sacrificiul Fiului Lui Dumnezeu pentru a obține Milostivirea Tatălui Ceresc, tot așa trebuie să vă refugiați în Inima Mea pentru a răbda toate pedepsele. Implorați protecția Mamei Mele și aveți încredere în Mine… Mama Mea v-a spus că Ea este mijlocitoarea tuturor harurilor… ca Inima Mea să fie refugiul vostru: în Ea veți găsi odihnă și fericire… Cufundați defectele voastre și imperfecțiunile voastre în Prețiosul Meu Sânge pentru a vă purifica… Perseverați în Iubirea Mea. Uniți-vă cu jertfa Mea pentru răscumpărarea omenirii!“


Un comentariu:

  1. Nu exista astfel de revelatii nicaieri in scrierile lui padre Pio. Cine le-a citit (eu am facut-o, in original: am citit jurnalele lui si scrisorile adresate duhovnicilor sai si copiiilor sai spirituali) vede imediat ca stilul acesta de vorbire nu seamana cu stilul lui de a vorbi sau cu felul in care Mantuitorul ii vorbea, sau cu viziunile sfantului din Pietrelcina.

    RăspundețiȘtergere