luni, 13 aprilie 2020

Semnul și cipul bat la ușă, Anton Ciobanu

Lume, acum e o adiere divină,
Ce te faci când vine marea furtună?
Mai este un pic, apare în grabă mare,
Pentru toți și pentru fiecare.

Cu gândul și privirea la cer
Să fiți în orice moment.
Multe semne o să vă arăt,
Să înțelegeți că orice pot.

Eu sunt Creatorul și Mântuitorul,
Sunt prezentul și sunt viitorul.
De când am coborât pe pământ,
Lângă Mine am vrut să vă adun.

Nu vă place, nu vă convine,
Pe pământ a voastră misiune.
M-ați renegat, M-ați părăsit,
Șu Eu la fel o să vă uit.

Vedeți că timpu-i la jumate,
Și în grabă le faceți toate.
Nu mai este cumpătare,
Nimic nu mai are valoare.

Din ce v-am spus să prețuiți,
Ați renunțat și bine ascuns.
Este de la voi Mie răspuns,
Veți primi ceea ce ați cerut.

 Este aproape haos total,
Cu acest virus global.
Trece ăsta, altul vine,
Peste pământ și peste lume.

Nici vindecare, nici tratament,
Ne veți mai avea deloc.
Semnul și cipul bat la ușă,
Și poate fi în următoarea clipă.
                 24.03.2020, ora 12:38, Anton Ciobanu


Binecuvântarea

Domnul peste voi reverse,
Binecuvântări cât mai dese,
Cum peste apostoli și sfinți,
Ca și voi să le trăiți.

Pace fie între voi,
În prisos și în nevoi,
Și pe cale tot lumină,
Din puterea Sa divină,
Protejați și îndrumați,
Ca în Rai voi să intrați.

Doamne, binecuvântează România!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu