luni, 6 aprilie 2020

MESAJ URGENT DE LA ISUS DIN NAZARET, 9 ianuarie 2020

Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.
 Ana Maria: de foarte devreme simt chemarea Domnului în inima mea și dorința imensă de a merge la Tabernacol. Am fost la Tabernacol și Domnul îmi spune: ”apropie-te mai mult, copilă, apropie-te de Mine”. Mă apropii, îngenunchez și inima mea se mărește și simt bătăile ei.
ISUS: copilă a Inimii Mele, pacea este în inima voastră.
Situația pe care o trăiesc mulți dintre copiii Mei: războiul deja a început pentru mulți de mâinile unui tiran al masoneriei și câți morți, copilă, câți strigă după dreptate, câte suflete care suferă din cauza războiului și a păcatelor lor, moartea miilor de nevinovați, copii, tineri, bătrâni, femei și bărbați înșelați de un mod de a gândi absurd.
Copilă, aud strigătul a milioane de copii care mor în pântecele mamelor lor din cauza lor, suferința și deprimarea  atâtor suflete, nevinovate și pure, văd moartea multor copii preferați, aleșii Mei, preoții Mei.
Deja a început totul, copilă, trebuie să vă refugiați în Preasfânta Mea Inimă, deja nu mai e nimic să împiedice, timpul s-a terminat. Implorările, rugăciunile, posturile și reparațiile vă ajută să rămâneți în Mine. Totul trebuie să se îndeplinească.
Omul a voit să treacă peste Legile și Poruncile Mele, a vrut să fie mai mult decât un Dumnezeu, vă spun că am venit să aduc dezbinare. Căutați căile Domnului, păstrați-vă în Inima Mea, refugiați-vă în Preasfânta Inimă a Mamei Mele, Ea este Corăscumpărătoarea, curând Numele Ei va fi lăudat în altare.
Panica va pune stăpânire pe mulți copilași ai Mei, să aveți pace, credință, încredere în Mine, vă așteaptă eliberarea voastră. Vă așteaptă un Cer nou și un Pământ nou.
Fugiți în munți și refugiați-vă, curând va apărea anticristul și va începe cu mulți copii ai Mei, va fi precum un câine înfiorător și furios, va devora pe mulți. Vă asigur că cel ce își va pierde viața pentru Mine, o va câștiga. Și mulți vor spune ”Doamne, Doamne”. Vă asigur că mulți se vor salva și cei care nu sunt cu Mine vor pieri într-o veșnicie de suferință.
Rugați-vă și faceți propunere fermă de a vă schimba viețile. Nu este timp de pierdut, îngerii Mei sunt pe punctul de a suna din trompetele lor, totul este foarte aproape, copilă. Anunță-i pe copiii Mei cât sufăr pentru toți, însoțiți-Mă și adorați-Mă!
Ana Maria: În acel moment Îl văd pe Domnul foarte trist. L-am adorat și m-am prosternat pentru a-I cere îndurare, i-am spus că-L iubesc mult și i-am mulțumit pentru că a murit pentru noi toți pe cruce, m-am rugat pentru toată omenirea.
ISUS: Copilă, pregătiți-vă inimile și urmați-Mă. Mulți dintre copiii Mei sunt abătuți din drum, spune-le: Mielul este pregătit pentru a fi ofrandă de Iubire și act de iertare, PENITENȚĂ, PENITENȚĂ,  FACEȚI PENITENȚĂ!
Ana Maria: Când Domnul termină de zis ”penitență” văd un mielușel alb cu gâtul tăiat ce e aruncat pe umăr și sângele lui se varsă pe unde îl duceau, pe o stradă, și apoi văd foarte mulți mielușei de alte culori ce urmau să fie sacrificați de asemenea.
ISUS: Copilașilor, deja M-ați ofensat atât de mult încât vă așteaptă atâtea pedepse... Nu vreau să suferiți, păcatele voastre v-au dus în această situație de moarte și dezolare. Totul trebuie să se întâmple, copilă, totul. Sunt ore de tristețe.
Ana Maria: Domnul îmi dă harul de a simți durerea Lui. Domnul nostru Isus Cristos plângea cu multă durere și cu El am început să plâng și eu. Este imposibil de descris câtă durere am provocat în Inima Domnului nostru Isus Cristos cu păcatele noastre, cu atâta răutate, cât suferă pentru noi și cât ne iubește Domnul nostru Isus Cristos care nu vrea ca niciunul dintre copiii Lui să se piardă.
  ISUS: Refugiați-vă în Mine, reparați împreună cu Mine, Inima Mea e tristă, foarte tristă, copilă. Reparați cu iubire, împărtășesc cu tine durerea Mea, copilă.
Ana Maria: Mulțumesc, Domnul meu, Isus! Te iubesc, Te ador și Te consolez.
ISUS: Vă iubesc și vă binecuvântez, copilași ai Inimii Mele.

Mesaj dat Anei Maria a Lui Isus, 9 ianuarie 2020, 11:50

EXPLICAREA VIZIUNII DIN MESAJ, CU MIELUȘEII
ISUS: Timpul s-a terminat, începe numărătoarea inversă a ceea ce a mai rămas. Mielul Bisericii Mele sunt Eu. Ofranda de Iubire, copiii Mei, sunt martirii. Sângele lor e vărsat pentru iertarea păcatelor. Biserica Mea suferă, sângerează și plânge. Foarte curând, copilul Meu iubit va veni la întâlnirea cu Mine, al Meu Papă Benedict XVI lea, foarte curând, rugați-vă pentru el.
Ai credință și încredere, totul se va întâmpla, să nu ai frică, Eu îi întăresc pe copiii Mei fideli.
sursa: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=530656227836817&set=a.113176176251493&type=3&theater

2 comentarii:

  1. Lăudat sa fie Isus și Maria !!! Cu adevărat mesajul este foarte urgent. Mare păcat că noi îl primim deabia după trei luni.
    . Rugam din suflet, pe viitor, traduceți repede și postați mesajele. Domnul să ne binecuvânteze și să ne ocrotească mereu!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet ptr promptitudine. Domnul să vă binecuvânteze și să vă răsplătească ptr tot ce faceți. AMIN

      Ștergere