miercuri, 1 aprilie 2020

Mesajul lui Isus din 28 martie 2020 dat lui John Leary

Alternate text goes here
Mă rugam la Capela Eternă a Tatălui înainte de Adorația DVD . Am putut vedea un mic ceas cu cuc, dar pasărea nu a putut ieși, și a fost 12:00 fără 5 minute . Isus a spus: „Oamenii Mei, vreau să vă explic ce vreau să spun prin termenul „ înainte de tribulație / restriște ”, motiv pentru care vă arăt acest ceas. Voi trăiți prin acest coronavirus , timpul tulbure despre care a menționat Părintele Michel. Timpul de dinainte de tribulație  va fi de acum până când Marea Tribulație  va începe,  când Anticristul se va declara. Veți vedea o probă a virusului care cauzează carantine. Cea mai grea încercare va fi în timpul sezonului de fotbal din septembrie până în februarie al anului următor. Fiți pregătiți să veniți la refugiile Mele în toamnă când mulți vor muri din cauza acestui virus. Când veți veni la refugiile Mele, veți fi vindecați de orice virus. Când viața voastră va fi în pericol, vă voi chema la refugiile Mele, deci nu vă temeți de acest virus malefic. Nu-i voi lăsa pe credincioșii Mei ca orfani să moară din cauza acestui virus. Așa că ascultați apelul Meu când vi se spune să veniți la refugiile Mele. Nu uitați să vă aduceți rucsacurile,  și aveți încredere că vă pot vindeca de acest virus pandemic. ”
Mai târziu, în camera familiei noastre ne-am rugat cu preotul la EWTN TV și am avut o Comuniune spirituală. Am putut vedea un tunel care duce la analiza vieții  în timpul Avertismentului. Am putut vedea sânge peste tot tunelul în timp ce Sângele Prețios al Domnului ne-a spălat păcatele. Isus a spus: „Oamenii mei, vă dau un alt mesaj cu privire la Avertisment,  sau la Iluminarea conștiinței. Când vei veni la Mine din corpul tău și în afara timpului, vei avea o revizuire a tuturor păcatelor și faptelor tale bune. Faptele voastre bune vă vor reduce orice pedeapsă datorată păcatelor voastre. Puteți vedea cum Sângele Meu Prețios vă spală curat sufletele de păcatele voastre. Amintiți-vă să continuați să vă curățați sufletele cel puțin o dată pe lună în Spovedanie. Veți vedea Avertismentul Meu într-un timp de haos care va veni în curând. Multe suflete au nevoie de o șansă de a-și schimba obiceiurile malefice înainte  de a veni virusul mai rău, când mulți vor muri. Continuați să vă rugați să se reducă acest virus pentru a le oferi oamenilor șansa de a se pregăti să vină la refugiile Mele. Nu vă temeți, pentru că îngerii Mei și cu Mine vă putem vindeca la refugiile Mele. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu