marți, 2 iunie 2020

16 mai 2020 Sărbătoarea Apariției Maicii Domnului către Sfânta Ecaterina din Alexandria

FlippedMary.png
Dragostea Mea, frumoasa Mea și toți copiii Mei iubiți, aceasta este Maria, Maica voastră spirituală. Vă iubesc pe toți cu drag și vă doresc pe toți în Ceruri cu Mine și Isus. Așa cum v-am mai spus înainte, vă doresc  pe TOȚI în Rai cu noi toți, timpul se termină. Timpul devine foarte scurt când milioane dintre copiii noștri vor muri. VĂ RUGĂM puneți-vă în regulă  toate sufletele voastre chiar ACUM.

V-am spus de nenumărate ori că vara aceasta este ultima dată când mulți dintre copiii noștri vor putea cere iertare pentru păcatele lor. Vă rugăm să nu mai așteptați. Plângem cu lacrimi de sânge pentru toți. Nu mai așteptați mult! Cu Dragoste, Maica Îndurerată a Cerului și a Pământului. Vreau să vă sperii până la Cer cu acest mesaj serios. Din dragoste, Maica Maria.
https://www.childrenoftherenewal.com/holyfamilyrefuge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu