vineri, 5 iunie 2020

ÎN DIRECT VA FI TRANSMIS

Cu pecete, nu cu cip
Domnul m-a pecetluit.
Ce las scris nu-i de la mine,
Să rămână pentru lume.

Domnul spune: „Antoane, scrie
Să rămână pentru lume”,
Că am trecut pe pământ,
Nu pentru umbră ținut.

De a fost ploaie sau ninsoare,
De  urcat, mergând la vale,
Calea mi-a fost arătat
De Domnul cum de urmat.

De a fost ușor sau greu,
Lui am mulțumit mereu.
Când era greu îmi lua,
Când era ușor(puțin) punea;

Măsurat și cântărit,
Am ajuns aici cum sunt,
Pe pământ, dar sus, în cer,
Nu eu spun, mi-a spus chiar El,

Că Purgatoriul l-am trăit
Încă de jos, pe pământ.
Nu cu pașaport, nici card,
De jos voi fi ridicat.

Duhul Sfânt vine, mă saltă,
Bread of Life: WHO ARE WE LIVING FOR?Multă lume o să vadă.
În direct va fi transmis
Răpirea de pe pământ,

Lumea să audă, să vadă,
Și în Dumnezeu să creadă.

miercuri, 25.05.2020, ora 22:11, Anton Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu