miercuri, 17 iunie 2020

FRUMOASA DOAMNĂ COBOARĂ DIN CER Carbonia 03-06-2020, ora 16:45


Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.Frumoasa Doamnă coboară din Cer, Regina Cerurilor și a Pământului!

AICI SUNT, COBOR DIN CER PENTRU A MĂ UNI CU VOI ÎN ACEASTĂ BĂTĂLIE INFERNALĂ CONTRA SATANEI. ACEASTA SE VA ȊNTÂMPLA CURÂND, CERUL SE VA ÎNTUNECA ȘI FURTUNA VA FI APRIGĂ.
Priviţi cu ochi blânzi, binecuvântaţi Cerul și Pământul. Fiţi apostoli în acest timp, vestitori ai venirii Domnului Isus Cristos.
Luminile acestei lumi sunt pe cale să se stingă pentru a face loc adevăratei Lumini, cea a Cerului.
IATĂ, TATĂL ȊLTRIMITE DIN NOU PE FIUL SĂU CA SĂ ANUNŢE SFÂRŞITUL ACESTEI ERE, VA ÎNCEPE TIMPUL IUBIRII ÎN FERICIREA ETERNĂ.
Voi crește copii sfinți și voi declara viață nouă în sfințenie și dragoste.
Credeți cu fermitate aceste cuvinte ale Mele și practicaţi darurile Iubirii; uniţi în rugăciune fiți aproape de Maria care va determina înfrângerea lui Satana.
VOCEA PE CARE CURÂND O VEȚI SIMȚI ÎN INIMILE VOASTRE VA FI VOCEA LUI ISUS, EL VĂ VA ZGUDUI ȘI VA ANUNȚA ÎNTOARCEREA SA.
Veţi fi mai frumoşi decât soarele și veţi străluci de Iubire. Vin cu vehemență să vă cer iubire și să vă dau iubire. Eu sunt Tatăl vostru, sunt Mama voastră și sunt Fratele vostru cel mare, Prietenul sincer.
Abandonați-vă Mie, cereți-Mi iertare pentru păcatele acestei Umanități și chemați la convertire pe cei care încă rătăcesc în întuneric.
NU VOI ȊNTÂRZIA SĂ PREZINT SEMNUL, CEL CE VA CUTREMURA SUFLETELE OAMENILOR.
Imediat ce voi vedea mai multe convertiri, va tuna vocea Mea cu putere și voi declara sfârșitul acestei lumi perverse.
Satana triumfă în planul său, dar știe că eșecul său s-a întâmplat deja pentru că Eu sunt Fiul Omului, Dumnezeul Creator, Dumnezeul Iubirii Eterne.
Copiii lui Lucifer nu vor putea să-i nimicească pe copiii lui Dumnezeu, ai Dumnezeului Celui Viu. Totul se desfășoară conform planurilor lui Dumnezeu care așteaptă să-i îmbrățișeze pe aleșii Săi.
Conduşi de Mine, ei vor fi puternici în luptă și biruitori în Cel Victorios.
AM DECIS SĂ INTERVIN ACUM, NU VA MAI FI MULT TIMP!
Lumea a jurat loialitate Satanei, nu mai pot aștepta, nu voi permite copiilor Mei să fie torturați de Lucifer.
Puterile cerurilor zguduie deja sufletele necredincioșilor, totul se va declanşa brusc. Pe măsură ce omul înaintează în proiectul său pământesc, Eu îl voi opri.
Viața pe acest Pământ se încheie aici cu această intervenție a Mea. Voi transforma totul și totul se va întoarce la Mine, din  propria Mea lumină va străluci noul Meu popor și Pământul va da lucruri bune.
Nu vă tulburați inimile, stați fermi lângă Mine, încrezători că Eu, ca Tată și Mamă, vă voi veni în ajutor, nu vi se va întâmpla nimic rău, ... este scris!
Nu vă pierdeţi direcția, copiii Mei, fiți uniți și tot mai aproape de Mine, iată momentul potrivit pentru ca voi să începeți bătălia ca adevărați apostoli ai lui Isus, apostolii vremurilor din urmă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu