sâmbătă, 6 iunie 2020

NE SPUNE MARELE DOMN


Începe anotimpul de vară
Ca să mai umblăm pe afară,
Să ne bucurăm din plin,
Că va începe un nou chin,

Mult mai aspru, mai sever,
Așa ne spun cei din cer,
Că această pandemie,
A fost doar o anemie(jucărie).

Când bruma la toamnă cade,
Atunci vom sta închiși în case.
Nu e minciună, nici zvon,
Ne spune Marele Domn

Ce e Împărat și Sfânt
Peste lume și pământ.
Ne-a dat un timp de răgaz,
De postit și de rugat,

Pentru Liturghie, spovadă,
În această perioadă.
Îndată se blochează totul,
Nu va mai avea acces preotul

La altar ca să ajungă;
Pe uși se va pune o chingă,
După, nimeni nu mai intră,
Că-i pentru botez sau nuntă.

Niciun fel de aniversare
Pentru lume sau altare.
Noi doar ne vom aminti
Cum a fost și cum va fi.

Tatăl acum din cer strigă
Că e ultima secundă
Pentru lume, pentru timp,
Multe semne de văzut.

Cum în sfânta Carte-i scris,
Urmează ca să trăiți.
Întâi Semnul de văzut,
Apoi iese Anticrist.

Când va începe să vorbească,
Eu răpesc a Mea armată,
Cei ce la lume au strigat,
Au postit și s-au rugat.

Voi care de ei ați râs,
Îi veți vedea urcând sus.
Așa cum vântul duce fulgul,
Îi va duce pe ei Duhul.

Cum n-a mai fost va fi
Ce atunci voi veți trăi.
Atunci știrea va ajunge
În orice colțișor de lume.

Va fi minune, mister,
Hotărât de către cer.
Cerul atunci se va deschide,
Pentru cei aleși să intre.

După Semn o să se întâmple,
Deci va fi prima răpire.
Apoi cerul se închide,
Trâmbițele or să sune,

Cum este scris în Sfânta Scriptură
Pentru timpul de pe urmă.
Cum veți alege veți sta,
Jos, în iad sau dreapta Mea.

Atât am avut de spus
Fiindcă timpul este scurt.
Este ultima strigare
Înainte de plecare

Înspre cer sau spre Pedeapsă,
Pentru că asta urmează.
De veți tari în credință,
Veți obține biruință.

Ce am spus s-a împlinit,
Și acum Mă țin de cuvânt.
Sunt Cel Sfânt și Atotputernic
De la început și veșnic.
    joi, 25.05.2020, ora 10:36, Anton Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu