luni, 15 iunie 2020

Nu mai strig, am încetat



Eu ce spun îndeplinesc,
Sunt Tatăl ce vă vorbesc,
Cum am spus de la-nceput,
Lui Noe arcă de făcut.

Acum pe voi vă întreb:
Pregătiv-ați pentru cer?
Cu ochii voștri priviți
Ce în Apocalipsă-i scris.

Noe de Mine a ascultat,
Poporul l-a renegat;
Potop de apă am trimis,
Pe toți atunci înghițind.

Voi cu cine acum sunteți?
Și pe cine ați ales?
V-am dat mesaje și timp,
Despre toate de știut.

Liber arbitru v-am dat
Pentru cer de câștigat,
Să fiți cu Noe în arcă,
Pentru veșnicia toată.

Atunci apă, acum foc
O să las peste voi jos.
Pentru tot vă răsplătesc,
Vă voi arde sau salvez.

Gândiți-vă, dragi copii,
În clipele ce-s târzii,
Că mereu v-am anunțat,
Nu mai strig, am încetat.

Maria, Enoh, Ilie,
Vine vouă să vă spuie,
Despre Semn, de Anticrist,
Și ce aveți de făcut.

De nu ascultați nici acum,
Când e la capăt de drum,
Pentru lume, pentru timp,
Ca voi să vă hotărâți:

Vreți în staul sau răzleți?
Ăsta-i timpul de ales.
Antoane, să mai scrii ai vrut,
Atât am avut de spus.

Alfa și Omega sunt,
Pentru cer, pentru pământ.

sâmbătă, 13.06.2020, ora 12:58, Anton Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu