sâmbătă, 13 iunie 2020

Sosește timpul marilor dureri, Carbonia 9.06.2020


Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.
Cristos a înviat! Aleluia! Aleluia! Aleluia!
Meditați toți oamenii, meditați asupra cuvintelor Mele.
TIMPUL SE ÎNTUNECĂ, CEAȚA DEVINE MAI GROASĂ, PĂMÂNTUL SE MIȘCĂ ÎN SENS INVERS, VALUL MAGNETIC ÎNVĂLUIE PĂMÂNTUL ȘI-L VA OPRI PENTRU O CLIPĂ ȘI VA FI PLÂNSUL ȘI SCRÂȘNIREA DINȚILOR.
Sosește timpul marilor dureri pentru această umanitate malefică..... Sosește timpul ca să înțelegeți că doar Eu sunt Dumnezeul Creator și că fiecare lucru trebuie să se întoarcă la Mine.
Sângele Meu a udat pământul. Mi-am dat viața ca să vă salvez, dar omul a intrat în mizeria infinită, s-a legat de satana și-L refuză pe Dumnezeul dragostei.
Îmi întorc inima către voi, o, oameni, în plânsul Meu ÎNCĂ IMPLOR CONVERTIREA VOASTRĂ, nu-Mi dați dureri mai mari, aștept reîntoarcerea voastră, aștept să vă pot strânge la pieptul Meu.
Pământul se zguduie, râurile inundă, mările se înalță zgomotoase și se abat de la coastele lor. Munții se prăbușesc și vulcanii se deschid.... vocea Mea tună în deșert.... Oamenii nu ascultă strigătul Meu de salvare.
ÎN CURÂND, MARELE MUNTE VA ARDE PĂMÂNTUL, PLÂNSUL ȘI SCRÂȘNIREA DINȚILOR VA VENI PESTE ACEASTĂ UMANITATE.
V-am avertizat, fiii Mei, v-am chemat și rechemat să respectați Voința Mea.
V-am modelat cu dragoste și v-am dat viață, dar într-o zi Mi-ați respins dragostea și v-ați vândut lui Lucifer.... M-ați renegat... Trădat! V-ați însemnat, cu liberul vostru arbitru, în acest blestem care vine peste voi.
De-a lungul drumului, pe Calvar, L-am chemat peTatăl Meu la Mine,.... i-am cerut ajutorul! Carnea Mea era toată o rană. M-AȚI MĂCELĂRIT DE VIU, M-AȚI BLESTEMAT ȘI M-AȚI UMILIT.... V-AM IUBIT PÂNĂ LA DĂRUIREA MEA TOTALĂ. Am murit în brațele Mamei Mele, ea s-a agățat de cruce, a stat în genunchi îmbrățișând-o cu Mine.... M-a mângâiat în plânsul și durerea ei, în ea era moartea. Am fost un singur trup, sfâșiați de durerea creată de voi, o creaturi infidele, necurate, rele.
Rănile Trupului Meu și azi încă sângerează din cauza căilor voastre greșite,....a păcatelor voastre,.... a respingerii  voastre. Ah, carne de om flagelat! Voi, persecutorii Mei! Voi, copiii Mei iubiți, veți fi măcelăriți ca și Mine de cel pe care l-ați preferat în locul Meu.
ORA E ÎNTUNECATĂ, PERDEAUA TEMPLULUI SFÂRTECATĂ, INAMICUL ESTE ÎNSETAT, ÎN CURÂND VOR RĂSUNA TOBELE A MOARTE PENTRU ACEASTĂ OMENIRE INFIDELĂ... LA MOARTE!....LA MOARTE!.... LA MOARTE! vor urla torționarii satanei.
Veți primi ceea ce ați dat, nu veți avea parte decât de binele făcut. Adio!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu