miercuri, 10 iunie 2020

FIŢI PREGĂTIŢI, CERUL DEJA COBOARĂ PE PĂMÂNT, MIRACOLUL ESTE ACUM ÎN LUME, OCHII VOŞTRI VOR VEDEA ILUMINAREA CONŞTIINȚEI - Carbonia 30.05.2020


Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.
Preasfânta Maria:
Preasfânta Maria cu voi. Iubiți copii, pregătiți-vă inimile, tot ceea ce v-a fost dezvăluit este pe cale să se întâmple. Pregătiţi-vă, cu încălţări în picioare, șoldurile încinse și bastonul în mână. Regele regilor își revendică copiii, îi vrea cu El, îi vrea în Noul Său Regat, ... preoți pentru totdeauna!
Acesta este un moment al încercării, dar copiii lui Dumnezeu vor avea ajutor din Ceruri.
Isus:
Copii, Inima Mea Sacră este plină de tristețe, durerea mea este infinită în timp ce observ această Umanitate lipsită de iubire, goală de Dumnezeul ei Iubire.
Această Umanitate nu mai crede în Fiul Omului, nu-L caută, trăiește o viață desfrânată fără scrupule, trăieşte în mizerie.
Adevărul își strigă durerea, dar niciun om nu îi ascultă lacrimile. Omul este prins de lucrurile pământești, el trăiește în continuare planificându-și viitorul pe această Planetă.
Săracii Mei copii, câtă durere în Inima Mea din cauza refuzului vostru către Mine Dumnezeul vostru Creator, ... aţi ales calea cea mai ușoară, dar nu veţi avea viață veșnică, viața voastră se termină aici, în disprețul Tatălui care vă privește de sus din Cerul Său și vede că nu vă întoarceți la El.
Preasfânta Maria:
Copii, astăzi sunt alături de voi într-un mod special, sunt îmbrăcată în lumină și iubire și radiez dragoste infinită din Inima mea către inima voastră. Vă binecuvântez și vă mângâi pentru a vă oferi mângâierea mea.
Ȋnainte, micile mele creaturi, eu sunt cu voi și cu voi o să conduc această luptă finală împotriva Satanei, pun în voi Forța și Scutul: VIN ÎN NUMELE SFÂNT AL LUI ISUS SĂ VĂ DAU PREASFÂNTA EUHARISTIE SPIRITUALĂ.
Nu vă fie teamă, copiii mei, Eu sunt cu voi și vă iubesc infinit, vă cunosc durerile, nevoile voastre și știu și marea voastră credință pentru Isus.
Sunteți cele mai frumoase bijuterii ale Sale, cele pe care El le ține strâns la inimă: le sărută, le mângâie în mod constant și le ajută să se ridice din căderile zilnice, ... privirea Lui atentă este asupra voastră!
Iubiți copii, în curând veți vedea intervenția Lui asupra vieții voastre care se va transforma, veți fi oameni de măreție infinită deoarece veți fi investiți cu Lumina Sa divină, veți participa la viața veșnică în Veci și veți fi fericiți pentru totdeauna.
Revelațiile de Sus, viața de pe acest Pământ sunt la sfârșitul său, acest spectacol oribil al omului în Satana va dispărea curând pentru a face loc frumuseții infinite a Dumnezeului Creator.
AM MARE NEVOIE DE AFECȚIUNEA VOASTRĂ ȘI VĂ ȊNDEMN SĂ AVEŢI CURAJ ÎN ACTIVITATE. Iubiți-vă unii pe alții ca frați adevărați și nu judecați niciodată. Dumnezeu vede și se îngrijeşte de tot și va face bine pentru toţi ai Săi. Apropiați-vă de Mine cu dragoste și vă voi conduce acolo unde curge lapte și miere.
Isus:    Violența omului a devenit de nesuportat în ochii Mei, nu mai pot aștepta, timpul s-a sfârşit, ... NU-I VOI RECUPERA PE ACEI COPII CARE S-AU VÂNDUT DUŞMANULUI, de aceea nu mai este timp de așteptat, acesta este momentul în care voi interveni pentru a recăpăta ceea ce Ȋmi aparține și pentru a deschide Poarta Grădinii Mele tuturor copiilor Mei.
Satana şi-a terminat timpul, planul său a eșuat, Eu Sunt! Și Eu Sunt spune că este suficient.
FIŢI PREGĂTIŢI, CERUL DEJA COBOARĂ PE PĂMÂNT, MIRACOLUL ESTE ACUM ÎN LUME, OCHII VOŞTRI VOR VEDEA ILUMINAREA CONŞTIINȚEI.
Caritate întotdeauna, iubire întotdeauna, serviți-Mă așa cum vă cer. Nimic nu va rămâne pe această lume din ceea ce cunoaşteţi, Eu voi transforma totul, voi șterge răul și voi pune sigiliul iubirii peste tot ceea ce voi recrea.
Copiii Mei, Dumnezeul vostru vă întreabă: sunteţi conștienţi de chemarea Mea? Dacă sunteți conștienți, atunci gestionați-vă după voia Mea și nu a voastră, puneți-L pe Dumnezeu pe primul loc în viața voastră și ascultați toate plângerile Lui pentru ca caritatea și dragostea Lui să intre în voi.
Oracolul Domnului!
Copiii Mei iubiți de al vostru Isus, vă însemn ca prețuiți în Mine și vă pecetluiesc în Inima Mea Sacră. Fiți vigilenți deoarece dintr-o dată tunetul va fi asurzitor și întregul Pământ va tremura, dar ceea ce va tremura cel mai mult vor fi inimile celor care M-au lepădat.
Dumnezeu este acolo! Dumnezeu există! El este! Vino poporul Meu, vino Israelul Meu, iată că Eu vin, vin să pecetluiesc totul în Mine.
Vă iubesc, vă binecuvântez, vă îndemn să fiţi așa cum vă cer. Mergeți în această chemare a Mea, în dragoste frățească.
Dumnezeu cere să-i fie îndeplinite cererile în continuare, să-i favorizeze Planul Său și nu pe cel al lui Satan.
Binecuvântare și har, iubiții Mei copii! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu