miercuri, 10 iunie 2020

ESTE TIMPUL PENTRU „FATIMA!”. PREGĂTIŢI-VĂ PENTRU CIOCNIREA DINTRE DOUĂ COMETE PE CER!.... Carbonia 27.05.2020


Este semnul întoarcerii Mele printre voi.
Cu toată dragostea Mea, vă cer convertirea voastră.
O, oameni, care nu credeți în Mine, convertiți-vă deoarece numai în Mine este mântuirea.
Astăzi vă înconjurați lumea în căutarea lucrurilor bune, dar în adevăr să știţi, că nu le veţi mai găsi niciodată pentru că totul este putred, Diavolul a luat totul, binele a fost transformat în rău, prin urmare, dacă vă iubiţi și iubiţi viața voastră și cea a celor dragi, întoarceţi-vă repede la Cel care poate face totul.
Astăzi vă pot chema din nou la convertire, apoi nu va mai fi timp; vorbele Mele se încheie aici. ... Ne vom întâlni față în față, Eu voi judeca fiecare om.
Rugați-vă și postiţi de lucrurile lumii, ... veniţi și reîmprospătaţi-vă la pieptul Meu.
Eu, ca Tată și Mamă, voi veni la voi să vă țin strâns la Mine pentru a vă oferi protecție și confort.
Am inima îndurerată din cauza acestei umanități distrusă de păcat, nu văd întoarcerea ei la Mine, nu există pocăință, trăirea ei este lumească pe Pământul care astăzi se va stinge pentru totdeauna.
Este timpul să spunem Destul lucrurilor Pământului, a venit timpul să ne rugăm și să implorăm mila Tatălui. Arătați-vă binevoitori la apelul Meu și veniți acum, veniți la Mine renunțând la Satana, preferați lucrurile lui Dumnezeu mai mult decât cele ale lumii.
Acest timp este scurt, nu veți mai avea altă ocazie să vă întoarceți la Mine decât în ​​aceste ultime momente ale vieții pe care le trăiți încă pe acest Pământ.
Cerul a ajuns la Suficient, brațul Tatălui deja se coboară peste această Umanitate malefică care va fi distrusă din cauza păcatului la care nu a putut să renunțe.
STELELE DIN CER SE ALINIAZĂ, ... ÎN LUMINA ACESTEI MIŞCĂRI, VEŢI OBSERVA LUCRURI NOI.
Grăbiţi-vă, copiii Mei, nu vă fie teamă să vă întoarceţi la Mine, întoarceţi spatele Satanei!
Cine va fi cu Mine va avea viața eternă!
Cine-l va alege pe Satana va merge cu el în pierzania veşnică.
Renunță repede de tot răul din jurul tău.
Declarați-vă copii ai Dumnezeului cel viu și intrați în luptă.
ORA ESTE TUMULTOASĂ, CERUL DEJA SE COBOARĂ PE PĂMÂNT.... ESTE TIMPUL PENTRU „FATIMA!”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu