joi, 11 iunie 2020

FURTUNA ESTE LA UŞĂ! ... MEDITAŢI! AŞA CUM S-A ȊNTÂMPLAT PE VREMEA LUI NOE, AŞA...Carbonia, 01.06.2020

Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.
Furtuna se apropie! ... Meditați!
Așa cum s-a întâmplat pe vremea lui Noe, tot așa ...
Focul va ploua din cer și oamenii nu vor ști unde să se refugieze.
Iubiți copii, suntem în pragul acestei mari pedepse, Domnul pedepsește această umanitate malefică, dar îi salvează pe oamenii Săi credincioși.
Așa cum a fost pe vremea lui Noe, așa va fi în zilele Fiului Omului: mâncau, beau, se căsătoreau, până la ziua în care Noe a intrat în arcă și a venit potopul și toate s-au pierdut.
Omul a disprețuit Mântuirea, s-a alăturat lui Satana, a rămas la masa sa, a susținut planul său diabolic de moarte.
Față de această răutate, sunt îngrozit și decid să intervin pentru a-i ajuta pe oamenii Mei credincioși, spun Destul acestei vieți oribile impuse de Satana.
Aţi mers alături de inamicul vostru, i-aţi permis să-și pună în aplicare planul demonic, v-aţi umplut cu otrava lui și veţi pieri acum pentru nebunia voastră.
MĂ ȊNTORC SĂ JUDEC PE CEI VII ŞI PE CEI MORŢI.
VIN SĂ FAC ORDINE PE PĂMÂNT.
VIN SĂ DAU COPIILOR MEI SĂ GUSTE FRUCTELE MELE.
VIN SĂ VĂ DAU VIAŢĂ ÎN MINE.
Căminul lor va fi în Mine, în casele Mele vor fi și se vor bucura de tot binele Meu.
A sosit timpul, la momentul potrivit voi interveni.
NU OBOSIŢI AŞTEPTÂND, NU VĂ TULBURAŢI INIMA CU DUBII ȘI POLEMICI INUTILE PENTRU CĂ EU NU VOI ÎNTÂRZIA SĂ COMPLETEZ OPERA MEA  DE SALVARE.
Planul Meu este de iubire, pregătesc întâlnirea cu oamenii și apoi voi închide cortina pentru totdeauna la această viață a păcatului. Îl voi pune pe om în fața păcatelor sale, el va fi liber să aleagă dacă se va întoarce la Creatorul său, cerându-i iertarea sau dacă va deveni sclav în slujba lui Satana, în chinurile veșnice.
Voi judeca omul cu Dreptate, nu voi accepta compromisuri, eu sunt Cel care a creat totul cu iubire și pentru iubire. Nu voi accepta ezitările, acea oră va fi decisivă: fie cu Mine, fie împotriva Mea.
Copiii Mei, urmaţi-mă, întăriţi-vă în Mine, depuneţi armele păcatului, veniţi şi înfloriţi în Mine. Eu sunt Alfa și Omega, în Mine este Universul, totul este descris în Mine.
Când vă chem pe nume, vă voi permite să reflectaţi asupra vieții voastre înaintea întâlnirii noastre față în față.
BISERICA DE PE PĂMÂNT ESTE PROFANATĂ. Satana o posedă și îi îndrumă pe credincioși spre pierzarea veșnică.
Treziţi-vă, copiii Mei, pentru că Antihristul mi-a luat locul și i-a dictat legile.
FIŢI ATENŢI SA NU FIŢI PĂCĂLIŢI DE FAPTELE LUI.
VOCEA MEA VA TUNA! ASCULTAŢI-MĂ, OAMENI! MEDITAŢI!
DACĂ FAC AŞA CU LEMNUL CEL VERDE, CE VA FI CU CEL USCAT?
Fie ca discernământul potrivit să fie în voi, să nu mai pierdeţi timpul ... FURTUNA ESTE LA UȘĂ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu