duminică, 25 octombrie 2020

DESCHIDEȚI-VĂ INIMA MIE. SPUNEŢI-MI CĂ MĂ IUBIŢI CU ADEVĂRAT, COPIII MEI. Carbonia, 22-08-2020

(Sfânta Fecioară ne dăruiește un buchet de flori, un buchet de inimioare, toate sunt inimile copiilor ei.)

Sfânta Maria spune: Eu sunt Sfânta Fecioară, eu sunt Maria, mireasă a Duhului Sfânt, astăzi cu voi îmi sărbătoresc Inima Imaculată și vă port în ea pentru totdeauna.

Copiii mei, copiii Iubirii, copiii Luminii, vă consacru în Inima mea Imaculată și vă aduc la Isus să vă prezentați Lui în modul sfințeniei.

Ȋndreptaţi-vă spre sfinţenie, copiii mei, nu neglijați nimic, Eu voi fi mereu alături de voi, viața voastră se va schimba...

... dacă rămâneţi fermi în credința în Cristos Isus,

... dacă îmbrățișaţi în inima voastră Inima Lui mare,

... dacă îmbrățișaţi aceeași cruce ca Isus, pentru ceea ce sunteţi responsabili în umanitatea voastră, pentru ceea ce puteți suporta, dar nu reproşaţi niciodată nimic, îmbrățișaţi-o și mergeţi înainte spunând mereu:

''MULȚUMESC, DOAMNE ISUSE.

IUBIREA TA PENTRU MINE ESTE MARE, IUBIREA TA PENTRU MINE ESTE MÂNTUIRE!

TU EȘTI TATĂL MEU, TU EȘTI MAMA MEA,

TU EȘTI FRATELE MEU, TU EȘTI PRIETENUL MEU SINCER.

ISUSE, TE IUBESC INFINIT!".

Isus spune: SPUNEŢI-MI DIN TOATĂ INIMA VOASTRĂ.

Deschideți-Mi inima voastră. Spuneți-mi că Mă iubiți cu adevărat, copiii Mei, căci numai asta e important în viața aceasta, neglijați lucrurile lumii inutile, trăiți așa cum e necesar, nu Mă căutați în altă parte, ci căutați-Mă doar în inima voastră.

Îngenuncheaţi în fața Crucifixului Meu, cereţi-mi continuu iertare pentru păcatele acestei Omeniri.

Sunt Isus, sunt Isus al vostru, Nazarineanul. Iată, vin aici însoțit de Mama Mea, Mireasa Mea, Sfânta Fecioară care vă va însoți acum în acest proiect final, până Mă voi întoarce.

Vă va însoți până la Crucea Glorioasă, când fiecare dintre voi va veni să Mă contemple față în față și să-Mi prezinte tot trecutul său până în momentul în care Îmi veţi fi prezentaţi Mie, și va trebui să-Mi spuneţi toate problemele voastre, să-Mi cereți iertare și să vă recunoașteți păcătoși; trebuie să-Mi spuneți:... ''Doamne, Te aleg pe Tine și abandonez complet viața lumii, îl abandonez pe Satana și seducțiile lui, vreau să fiu al Tău pentru totdeauna. Vreau să mă bucur cu Tine, vreau să vin cu Tine în Paradis. Doamne, deschide-ne ușa pentru că vrem să intrăm să trăim veșnic cu Tine, Dumnezeul nostru Creator".

Binecuvântați sunteți voi, copiii Mei, pentru că credeți în Mine, binecuvântați sunteți voi pentru că veți fi răsplătiți, veți fi copiii Luminii pentru totdeauna, veți locui în Univers și veți contempla lucruri nemaivăzute, lucruri necunoscute de voi, ochii voștri vor străluci de bucurie și inima voastră va sălta de bucurie și Mă veţi avea mereu lângă voi, vă voi ține de mână pe toți și vă voi spune: Oh, copiii Mei, deschideți-vă ochii, uitați-vă cât de frumoasă este Creaţia Mea, uitați-vă! Totul este pentru voi, am făcut-o pentru voi, acum va invit să vă bucuraţi din plin de ea.

Voi sunteți copiii Luminii, sunteți copiii preferați ai Iubirii, sunteți copiii Iubirii, cei pe care Dumnezeu i-a creat pentru El însuși. Isus v-a însoțit în acest timp, El a venit să vă prezinte iubirea Tatălui și să vă însoțească pentru a intra în slava Lui.

Ieșiți din nelegiuirile voastre, oameni, intrați să vă bucurați de Lumina Veșnică, intrați și bucurați-vă de ceea ce Domnul Dumnezeu a pregătit pentru voi.

Nu obosiţi să vă rugaţi.

Nu vă săturaţi să strigaţi Numele meu,

nu vă săturaţi să-mi cereţi iertare.

Eu sunt alături de voi, copiii Mei, Eu vă iubesc mai mult decât propria Mea viață, sunt gata să-Mi dau din nou viața pentru voi, pentru a salva această Omeniree neîncrezătoare și nelegiuită, Omenire care până acum s-a îndepărtat prea mult de Mine și s-a dăruit în mâinile lui satana. Otrava satanei le curge prin vene, nu mai au ochi să vadă, nici urechi să asculte glasul Dumnezeului lor Creator, să vadă şi să privească lucrurile pe care Dumnezeu le-a creat în jurul lor. Nici măcar nu-şi dau seama de viața pe care o duc, o viață îngrozitoare de atacuri, războaie, seducții, abuzuri, pentru că satana încearcă să distrugă Omenirea, iar ei, orbiți de el, nici nu mai văd unde sunt, unde pun picioarele, unde își pun capul, unde își pun mâinile, mai ales unde își pun inima,... de-acum sunt pierduți!

Dacă Eu nu aș interveni în acest timp, această Omenire ar fi complet pierdută, dar Cerul intervine, Cerul nu va da Satanei biruința pentru că istoria este aceasta: Dumnezeu i-a dat permisiunea satanei un timp, iar acest timp este deja expirat. Dumnezeu intervine pentru ca omul să-și revină, să poată să se răzgândească și să intre din nou în iubirea lui Dumnezeu, însoțind pe Dumnezeu și bucurându-se de Dumnezeu.

ÎNAINTE, COPIII MEI, EU VĂ CER DOAR HARUL DE A VĂ CONVERTI LA DUMNEZEUL VOSTRU CREATOR, să abandonaţi complet viața acestei lumi.

Acesta e timpul, clipele s-au terminat, totul e finalizat, haideți!

Vă binecuvântez în numele Tatălui şi al Fiului şi al Duhului Sfânt, şi vă port cu Mine, vă port pe umerii Mei, copiii Mei, şi vă conduc spre bucuria vieţii veşnice!

Însoţiţi-mă pe Mine. Amin.

https://www.facebook.com/ezio.urbani/posts/4220838871291550

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu