vineri, 23 octombrie 2020

ROMA ESTE LA CAPĂTUL MINISTERULUI SĂU ECLEZIASTIC - Carbonia, 18.08.2020

Adevărat îți spun ție, femeie: Îți stau alături, nu te teme de nimic.

Bătălia a început, Satana este furios, în răutatea lui orbeşte copiii Mei.

Fiți atenți, voi oameni, luptați cu arma Sfântului Rozariu, rugați-vă și postiți.

VÂNTUL VA SUFLA ACUM PUTERNIC, URAGANUL VA FI DIN CE ÎN CE MAI AMENINȚĂTOR.

Roma este la sfârșitul slujirii sale, supușii mei M-au trădat.

Isus îți spune, femeie: SCRIE POPORULUI MEU IUBIT.

Poporul meu, oameni necredincioși, în curând ne vom întâlni față în față și în sfârșit voi putea să vă spun tot disprețul Meu pentru abaterea voastră.

Vin ca Rege al regilor, vin să Îmi iau copiii la Mine, vin să-mi despart oile Mele de capre.

Vin cu sceptrul regal și coroana în cap ca Rege al Universului! Voi coborî din Raiul Meu și voi striga toată Iubirea Mea pentru tine.

TE VOI CHEMA DIN NOU LA MINE, îți voi da în continuare posibilitatea de a alege între Mine și satana.

Pregătiți-vă, oameni, totul se va întâmpla brusc și pentru cei care au păcătuit mult suferința va fi mare,... de aceea vă rog să vă recunoașteți păcătoși și să-Mi cereți iertare înainte de a ne întâlni față în față. Milostivirea Mea este mare, dar Dreptatea Mea este la fel de mare.

Această Omenire va intra în marea sa durere!

... NU VĂ ÎNDOIȚI DE ACESTE CUVINTE, O, OAMENI, profeții Mei v-au anunțat aceste lucruri și acum se vor întâmpla, vor fi în fața ochilor voștri, trupul vostru va pieri.

Momentul intervenției Mele Divine este acesta, nu mai așteptaţi nici un moment.

Pregătiți-vă, oameni, ca să nu muriți. Lucifer vă înșală, aveți grijă de copiii Mei, luaţi în mâna Sfânta Evanghelie și trăiți-o pentru că este adevărul lui Dumnezeu!

America urmează să fie lovită din spate de dușmanii ei, durerea ei va fi infinită, va deveni sclava lor! Acest popor s-a abătut de la legile Mele, s-a întors împotriva Dumnezeului său Creator, nu va avea ajutorul Meu. Doar cei câțiva care au rămas credincioși Legii Mele se vor mântui.

FIȚI ATENȚIE LA ACESTE MESAJE, O, OAMENI, NU RÂDEŢI DE CUVÂNTUL MEU PENTRU CĂ VI-L DAU DIN DRAGOSTE CA SĂ VĂ PUTEȚI ȊNDREPTA ȘI SĂ VĂ SALVAŢI.

Pământul este în chinurile sale, nașterea sa va fi foarte dureroasă, această Omenire va suferi mult dacă nu se va converti.

''CONVERTIȚI-VĂ'' O, OAMENI, TIMPUL ANUNȚAT DE PROFEŢI ESTE DEJA SUB OCHII VOŞTRI.

https://www.facebook.com/ezio.urbani/posts/4194046660637438

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu