joi, 29 octombrie 2020

Iată, am ajuns la ora a șasea! 5.09.2020, Carbonia

(Viziune: Pe firmamentul cerului, două inimi unite, Isus și Maria și multe inimioare unite cu Inimile Lor, cele pe care le vor îmbrățișa în sine. Cerul coboară deja pe Pământ).

Iată, am ajuns la ora a șasea!

Tunetul este gata să avertizeze tot pământul. Această umanitate rebelă față de Creatorul ei va fi pusă să aleagă dacă va fi de partea Dumnezeului iubirii sau va coborî  în mizeria satanei.

Iată, soarele este gata pentru ultimile sale raze, căldura lui va fi mai teribilă, totul va incendia și va fi plânsul și scrâșnirea dinților pentru cel care nu s-a pus de partea Dumnezeului Creator ca să fie apărat de El.

Copii ai Ierusalimului, a sosit timpul marilor catastrofe, anul acesta va fi un an al revoltelor. Sunt obosit, dezamăgit, mortificat din cauza durerii provocate de fiii Mei.

Nu văd convertiri, nu văd penitență..., văd doar mizerie infinită, văd omul mai aproape de inamic.

Satana și-a țesut bine pânza, azi poporul Meu e inconștient  de ceea ce va suferi..... nu a vrut să asculte vocea Dumnezeului Creator... a dispărut în întuneric.

Eu sunt Isus, sunt aici cu voi cei care Mă urmați în fidelitate, dragoste;  văd sinceritatea voastră, văd dorința de a fi ai Mei.

COPII IUBIȚI, DUMNEZEUL VOSTRU VĂ VA PUNE LA ADĂPOST: VEȚI FI PRINȘI ÎN NOAPTE ȘI VEȚI FI RĂPIȚI ÎN BRAȚELE MELE, VEȚI FI ÎN SIGURANȚĂ, PROTEJAȚI DE ORICE SITUAȚIE REA.

Iubiți-L pe Isus și pe Preasfânta Sa Mamă; încredeți-vă în Cel care v-a iubit până la dăruirea totală pe cruce, iubiți pe Sfânta Treime și rugați-vă pentru frații voștri.

Urmați-Mi vocea și indicațiile Mele. Nu ascultați nici radio, nici tv, nu mai comunicați cu nimeni care nu este în Mine, salvați-vă de tentațiile pe care vi le oferă lumea în continuare, stați în casele voastre și rugați-vă.

Uniți între voi, frați în Cristos, puneți-vă inelul pe deget ca miri ai Domnului și rugați-vă ca intervenția Sa să vină în aceste ore care vor fi în mizeria satanei.

Chemați-L pe Tatăl vostru din ceruri, Chemați-L cu toată inima voastră plină de iubire, spuneți-i dorința voastră de a vă întoarce acasă, spuneți-i că Îl iubiți și că doriți cu ardoare să trăiți pentru toată veșnicia cu El.

Isus vă oferă viața Sa, v-o trimite pe Mama Sa să vă sprijine în misiunea voastră și vă conduce spre triumful inimii Imaculate a Mariei alături de Maria.

Susținut de Spiritul Sfânt al dragostei, veți merge să predicați Iubirea și să-i recuperați pe cei rătăciți.

Înainte, a sosit timpul, apostolii Mei sunt toți în Mine, aștept doar ca Iuda să dea verdictul său ca să intervin.

Voi judeca pe fiecare om și voi cere din nou alegerea sa,... dacă va fi în Mine va fi salvat, dacă nu se va însoți cu satana și va trăi infernul pe pământ.

Mireasa Mea e în așteptarea Mea, noua Mea biserică, noul Meu popor va învia în Mine și va fi sfânt în Mine.

Îndreptățiți de dragostea lui Dumnezeu, veți fi sfinți și veți intra în sfințenie.

Vă iubesc și vă aștept pe toți ai Mei.

Isus al tău, Regele Regilor

https://www.facebook.com/photo?fbid=4290702374305199&set=pb.100000964356095.-2207520000..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu