luni, 26 octombrie 2020

ODINIOARĂ AŢI AVUT PARADISUL DISPONIBIL... ASTĂZI ISTORIA SE REPETĂ! Carbonia, 24.08.2020

Iubită fiică, Eu, Dumnezeu Atotputernic, am venit să împac această umanitate cu Mine: solicit copiilor Mei să se îndrepte acum, înainte ca furtuna să se dezlănțuiască și să nu se mai oprească niciodată.

Iubiți copii, Eu sunt Cel ce totul poate, Eu sunt Cel ce a creat totul din nimic,... de ce vă mirați când spun că Eu pot totul și voi recrea totul?

Veniți, veniţi la Mine, copiii Mei, puneți capăt vieții voastre păcătoase, întoarceți-vă inima spre Mine și spuneți-Mi „Tată”, ca Dumnezeu și ca Tată voi opri orice blestem al satanei și vă voi pune într-o lume nouă, o lume făcută de frumuseți și fericire în iubire.

Cer acestei Omeniri CONVERTIREA URGENTĂ. Vă îndemn să vă întoarceţi la Cel ce este Creatorul, rog poporul Meu, oamenii Mei, să alerge la Mine cu o inimă pocăită. Eu care sunt Tată și sunt Iubire,Îmi voi deschide brațele și voi lua în Mine fiecare fiu și îl voi înălța în Mine, îi voi da din Mine și va fi binecuvântat pentru totdeauna.

Fericirea este în Mine, o, oameni, pe acest Pământ nimic nu puteţi găsi bun, totul este în mizeria satanei,... vă ia și vă joacă ca pe niște popice, vă face să vă bucuraţi o vreme și apoi vă face să cădeţi în chin și în disperare.

Ce tată și-ar pune copiii în suferință? Nu mai urmați diavolul, copiii Mei, apropiați-vă de Mine, deschideți ochii să vedeți dezgustul acestei lumi.

Odată aţi avut disponibil Paradisul pe care l-aţi pierdut din cauza păcatului, a neascultării față de Mine... astăzi istoria se repetă!

COPII IUBIȚI, VĂ CHEM DIN NOU LA MINE SĂ VĂ OFER O NOUĂ ERĂ ÎN PACE ȘI IUBIRE, DAR VOI MĂ DISPREŢUIŢI, MĂ URÂŢI ȘI MĂ EVITAŢI , NU VREŢI SĂ VÂ ÎNTOARCEŢI LA VIAȚĂ, TRĂIŢI ACEASTĂ ISTORIE A MORȚII ȘI MOARTEA O VEŢI ȊMBRĂŢIŞA ''DACĂ'' ÎN ACEST MOMENT CÂND VĂ CHEM LA MINE, NU-MI DAŢI ASCULTAREA DATORATĂ.

Plâng pentru îndepărtarea voastră de Mine, dar... încă vă aștept, vreau să vă salvez pe toți, copiii Mei iubiți, lăsați-mă ca Eu, Tatăl vostru să vă salvez.

Vă iubesc, tânjesc după voi,... întoarceţi-vă repede la Mine.

https://www.facebook.com/ezio.urbani/posts/4229827330392704

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu