marți, 20 octombrie 2020

Eu vă ofer cerul, satana infernul


Lume, te-ai pregătit în toate bine?    
Că Avertismentul vine peste tine.
Ai fost anunțată și avertizată,
Să nu spui că n-ai fost informată.
 
Iată, cerul îndată se deschide
Și o mare lumină se va aprinde.
Va fi o cruce, nimic mai mult,
De sus din cer până pe pământ.
 
Când spre lumină veți privi,
Atunci pe toți vă va încălzi,
Cu o altfel de căldură
Ce va fi una divină.
 
Vă va încălzi inima și gândul
Că pe pământ coboară Cuvântul
Care de două mii de ani la cer s-a ridicat,
V-am spus că Mă întorc și n-am uitat;
 
Nu fizic, nu Mă veți putea pipăi,
Ci numai Eu cu voi cum pot a vorbi.
Voi apare cum am spus, ca hoțul,
Când pe pământ va fi haosul.
 
Sunteți în frământări și frică,
Și astea din lipsă de credință.
Vine la voi Isus ce este Domnul,
Ca să stea de vorbă cu tot omul,
 
Nu la bancuri, glume sau taifas,
Să vă întrebe de M-ați ascultat,
Cum pentru suflet și pentru viață,
De trecut în partea celălaltă,

Pe un tărâm frumos și luminat,
Sau pe unul efemer și întunecat.
Ce spui, lume, că a sosit clipa, crezi?
Și cu Mântuitorul acum să vorbești?
 
N-ai cum te ascunde oriunde te-ai afla,
Lumina Mea pătrunde și totul va vedea.
De te vei gândi altceva să încerci,
Eu îți spun că n-o să reușești,
 
E o lumină ce scoate afară,
Ca oglinda, totul la iveală.
Așa că gândește-te foarte bine,
Că de Mine nu te poți ascunde.
 
Aceste cuvinte vi le mai spun:
Că sunteți în ceas de ajun.
De cum va fi, să nu aveți teamă,
Că și cei ce dorm atunci se scoală.
 
Cerul și pământul se vor clătina,
Cum a fost atunci pe Golgota.
Se va întuneca, trăsni și tuna tare,
Că nu veți putea să stați în picioare.
 
Veți cădea până la pământ,
Și va trebui să stați în genunchi.
La voi pot să vin numai așa,
Pe Mine de a Mă aștepta.
 
Sunt Creatorul și Mântuitorul,
Și vreau să salvez întreg poporul,
Însă vă ascult și respect cuvântul,
V-am dat să aveți liberul arbitru.
 
Voi alegeți, voi hotărâți
De a cui parte vreți să fiți.
Eu sunt Dumnezeu și vă ofer cerul,
Lucifer pe dracul și vă dă infernul.
 
Acum e ultima și cea mai mare șansă
De trecut în partea celălaltă.
Ați avut totul după bunul plac,
Dar vă spun că s-a terminat.
 
Veți da răspunsul la bine și la rău,
În fața Celui ce sunt Dumnezeu.
Dacă refuzați ultima șansă,
Veți fi pe veci în celălaltă ceată.
 
V-a vorbit Isus Mântuitorul,
Eu vă ofer cerul, satana infernul.

Sâmbătă, 17.10.2020, ora 20:34, Anton Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu