miercuri, 28 octombrie 2020

O, OAMENI, DAŢI-MI VIAȚA VOASTRĂ! DUMNEZEU ESTE CU VOI, COPII AI ACELUIAȘI TATĂ. Carbonia, 29.08.2020

Isus, iubire infinită, vine la voi pentru a v
ă declara toată dragostea Sa. Voi sunteți bucuriile Mele, voi sunteți cei pe care Eu îi voi înălța la Inima Mea Sfântă, continuați în misiune, în evlavie și iubire adevărată, fiți slujitori credincioși și drepți.

Dumnezeu este cu voi, nu vă temeţi de nimic, totul vă va fi dat vouă de Tatăl și toţi cei dragi ai voştri vor fi puşi în stare de har,... PENTRU CREDINȚA VOASTRĂ, EU ÎI VOI MÂNTUI PE CEI DRAGI VOUĂ.

Isus cere celui care l-a trădat răscumpărarea inimii sale, ca să se întoarcă pentru a-L slăvi pe Domnul și să abandoneze mândria sa.

Eu Sunt Cel ce coboară din Cer ca să-și ia copiii în El însuși, Eu Sunt Cel ce îi va îmbrățișa pe toți ai Lui; mântuiți-vă, copiii Mei, mântuiți-vă!

IATĂ FIUL OMULUI COBOARĂ DIN RAI, CEL CE VA PUNE CAPĂT ACESTEI LUMI PĂCĂTOASE!

Iată-L pe Isus, Fiul lui Dumnezeu, El însuși Dumnezeu! El, Cel Puternic, vine să ia înapoi totul, orice creatură a Sa. Fiecare copil al Său va veni la El și va avea dragostea Lui infinită și va poseda tot ce îi aparține.

Timpul actual este un timp de răzbunare, aveți credință și aveți milostenie pentru aproapele vostru, fiți copiii lui Dumnezeu, puneți în ei adevărul astfel încât nimeni să nu vină la Mine fără să cunoască adevărul.

SUNTEŢI APROAPE DE ÎNCEPUTUL TIMPULUI CEL NOU, AL UNUI AN NOU!

Soarele va răsări nou, un nou răsărit se va prezenta, iar voi veţi fi într-un Pământ nou și veţi fi înțelepţi despre Lucrurile lui Dumnezeu pentru că veţi intra în Dumnezeu. Veți fi copii sfinți și înțelepți în dimensiunea Iubirii,... în aceeași Treime a Iubirii!

Dumnezeu cu voi, copii ai aceluiași Tată.

Iubiți-vă și conduceți Lucrarea lui Dumnezeu într-un mod de iubire și milostenie; Dumnezeu, care vede inima voastră, va decide să vă trimită ajutorul potrivit, ce vă va face să experimentați modul de a fi cu adevărat copii ai lui Dumnezeu, cei care vor fi răsplătiți de același Dumnezeu, Tatăl Atotputernic.

Săracii oameni care încă nu-și deschid inima în fața Lui, care este Dumnezeul Creator! Săraci, pentru că încă rezistă Iubirii,... pentru că ei cred că au iubire,... ca sunt iubire!

DAŢI-MI VIAȚA VOASTRĂ, O, OAMENI, LA ACEASTA AȚI FOST CHEMAȚI!

EU SUNT STĂPÂNUL VIEȚII VOASTRE!

RESTITUIŢIMI-O CA SĂ PUTEȚI INTRA ÎN VIAȚĂ.

Creaţi-vă o inimă curată și nu vă gândiţi să adunaţi lucrurile acestei lumi, ci să mergeţi pe drumul spre lucrurile lui Dumnezeu.

PE BARCA LUI PETRU SUNT APOSTOLII!

IATĂ, VĂ SPUN DIN NOU: LUAȚI CÂRMA ÎN MÂNA VOASTRĂ ȘI AVANSAȚI ÎN CONFORMITATE CU CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU!

SĂ NU FIE OMUL CEL CARE IA DECIZIILE CE NU APARȚIN LUI DUMNEZEU, FIȚI SINCERI CU VOI ÎNȘIVĂ ȘI PUNEȚI-VĂ ÎN CONDIȚIILE DE A FI GESTIONAȚI DE CEL PREAÎNALT.

Asigurați-vă să fiți iubire ca să puteți intra în Iubire.

Convertiți-vă, copii, convertiți-vă ca Petru, ca Pavel și ca toți cei doisprezece Apostoli pe care Eu i-am chemat la Mine! Fiți imitația acestor copii care M-au ajutat în această misiune de mântuire.

Petru, ia cheile acestei Biserici, Eu îți voi spune din nou cuvântul Meu și îl vei dezvălui lumii, ia-ți frații cu tine și condu-i la Mine, misiunea este încredințată vouă pentru ca să triumfați în Dumnezeu, în Dumnezeu Iubire! Unirea dintre frați este putere în Dumnezeu, în iubire. Încredeți-vă doar în Dumnezeul vostru, nu ascultați nicio voce în afară de a Lui.

Fiți gata, trecerea este în curând, timpul s-a terminat, totul este pe cale să se întunece, întunericul avansează cu viteză mare, dar Dumnezeu și-a așezat deja copiii la porțile Pământului.

Totul se va întoarce la El, fiecare om departe de Dumnezeu va înceta să mai trăiască pe acest Pământ pentru că totul va reveni în Sine și totul se va transforma în Sine.

Viața intră în noua viață, Dumnezeu va fi unicul și adevăratul Dumnezeu pentru toți, un singur Dumnezeu pentru toți,... aceasta este Viața! Dumnezeu l-a creat pe om să fie al Lui, să-i aparțină Lui, acesta este Proiectul Lui, niciun om nu poate trece peste Proiectul Său.

Haideți, copiii Mei, haideți, nu vă îndoiți niciodată de cuvântul Meu și fiți bucuroși pentru că ziua voastră a ajuns la sfârșit, la înviere pentru o viață nouă și perfectă! Dumnezeu este în infinitul Lui Totul cu voi, veți fi îmbrățișați cu El și veți fi divini în El și veți fi sfinți în El.

A venit ceasul marii voastre încercări împotriva satanei, Dumnezeu este cu voi. Să iasă în față dușmanul pentru că va fi răstignit de aceiași copii ai lui Dumnezeu! Se va face dreptate! Maria va fi sfârșitul lui!

Sunt bucuros cu voi, sunt cu voi și plâng de bucurie căci pe Pământ am găsit încă credință. În puțini, puțini oameni Mă iubesc, Mă așteaptă și Mă adoră.

Voi avea grijă să îi adun pe toți în Staulul meu.

Eu sunt! Amin. Binecuvântare și har pentru voi, copiii Mei.

https://www.facebook.com/ezio.urbani/posts/4251072744934829

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu