miercuri, 14 februarie 2024

AM AJUNS APROAPE DE SECRETUL DE LA FATIMA! - Carbonia, 24.01.2024 - locuțiune, ora 16:29

Preasfânta Maria spune: În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh.

Vă binecuvântez, copiii mei, și vă însoțesc în această grea ascensiune, vă duc la Fiul meu Isus, vă educ în lucrurile Cerului!

Lăsați-mă să vă iau de mână, fiți ascultători față de voința lui Dumnezeu, nu vă lăsați doborâți de vocile lumii; închideți-vă urechile pentru a nu asculta vocea adversarului.

Iubiții mei copii, eu vă cer să fiți uniți... să fiți iubire, să fiți puternici în această luptă împotriva lui satana. Rugați-vă unii pentru alții; fiți mulțumiți de situația pe care o trăiți: Isus vă modelează, vă transformă pentru a fi divini în Cel Divin.

Domnul vostru Isus Cristos vă oferă harul să Îi fiți credincioși, să nu îndrăzniți să-i întoarceți spatele și de a contribui la această Lucrare cu toții în aceeași măsură de iubire.

Copiii mei, dacă ați ști ce va urma, ați plânge lacrimi de sânge datorate fricii,... dar... Eu, Mama voastră Cerească, vă ating inima: vă însemn pe frunte, vă îmbrățișez la pieptul Meu pentru a vă păstra în Mine, astfel încât să nu vă fie frică de ceea ce veți vedea.

Iubiții mei copii, veți vedea lucruri îngrozitoare... din păcate, totul trebuie să se întâmple. Am ajuns aproape de secretul de la Fatima: totul se dezvăluie ochilor voștri, ... tot ceea ce Domnul a anunțat prin Profeții Săi din vechime și prin cei de astăzi, se va întâmpla. Păstorașii de la Fatima v-au anunțat secretul Sfintei Fecioare, pe care acum îl vedeți desfășurându-se sub ochii voștri, în aceste vremuri foarte dificile. Pământul se cutremură peste tot, vulcanii erup peste tot. În curând va avea loc o mare ruptură pe pământ, copiii mei, iar acesta va fi un semn foarte dureros pentru atât de mulți dintre cei care L-au renegat pe Domnul.

Revoltele civile sunt aproape peste tot; oamenii se revoltă împotriva guvernanților, se revoltă împotriva situațiilor dificile care cad asupra lor!

Ajunge! Ajunge cu toate aceste manevre politice! Ajunge să fim "victime" ai lui satana! Ajunge, copiii mei!

Deschideți-vă ochii și pocăiți-vă repede pentru că Domnul așteaptă să vă dea de la Sine, pentru a vă face glorioși în Sine.

A venit ceasul marii bătălii: trăiți armaghedònul, (*) ... este deja la porțile voastre!

Copiii mei, războiul avansează și în curând va cuprinde întreaga lume.

Soarele va emite erupții solare și vor fi dureroase pentru Pământ și pentru această Omenire.

Marea catastrofă se va abate asupra întregului Pământ! Omul, în nebunia sa, este acum pe cale să apese butonul nuclear.

Copiii mei, rugați-vă ... rugați-vă intens și fiți uniți, străduiți-vă să duceți mai departe credința voastră și să țineți cu tărie credința în Isus Cristos Domnul și duceți înainte familia voastră îndreptând-o spre Cristos Domnul.

În curând vor apărea noi situații dureroase, voi vă aflați aproape de situația dureroasă pe care trebuie să o înfruntați. Va trebui să vă ajutați frații ... și ... să-i faceți să înțeleagă că nu Domnul este rău... ci este omul care s-a lepădat de Domnul, ... care s-a îndepărtat de El, și ... s-a dat în mâinile satanei, ale dușmanului lui Dumnezeu, al celui care l-a răstignit pe Dumnezeu, al celui care a implicat întreaga Omenire în uciderea și răstignirea lui Dumnezeu.

Trăiți vremuri ca acelea, poate mai dureroase decât acelea... chiar dacă Dumnezeu, Isus Cristos, încă atârnă pe acea cruce și suferă zilnic pentru voi, pentru lepădarea voastră față de El însuși, pentru "neconvertirea" voastră, pentru că de-acum v-ați mulțumit să trăiți lucrurile acestei lumi, să aveți satisfacțiile acestei lumi, lucruri pe care - în scurt timp - nu le veți mai avea... și vă veți găsi în mari dificultăți pentru că satana v-a înșelat și vă va pune în mare suferință.

Copiii mei: vreau să fiu alături de voi ... dați-Mi mâinile voastre ... și dați-Mi "da"-ul vostru pentru a merge spre Domnul vostru Isus Cristos.

Ora este târzie, copiii Mei! Comportați-vă așa cum vă cere Isus.

Îmi unesc mâinile mele cu mâinile voastre și vă conduc și pe voi în acest sfânt Rozariu.

Vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh! Amin.

 (*)ARMAGHEDÒN: Nume folosit în Apocalipsa 16:16 pentru a indica locul unde regii cei răi, aliați ai fiarei, se vor strânge în ziua cea mare pentru războiul împotriva lui Dumnezeu.

https://colledelbuonpastore.eu/2024/02/02/siamo-ormai-al-segreto-di-fatima/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Facă se voia ta Amin

    RăspundețiȘtergere