sâmbătă, 3 februarie 2024

Faceți provizii... Războiul este la porți - Trevignano Romano, 27 ianuarie 2024

Copii binecuvântați, vă mulțumesc că v-ați plecat genunchii în rugăciune.

Copiii mei, încă o dată vă cer să faceți provizii. Vă avertizez să nu vă lipsească nimic atunci când hrana va fi greu de găsit. 

Copiii mei, se apropie războiul! Italia, Franța* și Germania vor plăti cel mai mult.

Copiii mei, v-am cerut, m-am rugat și v-am implorat să vă convertiți; numai așa s-ar putea evita ce este mai rău, dar omenirea este surdă la apelurile mele.

Copiii mei, nu judecați căile lui Dumnezeu, ci fiți credincioși adevăratei Doctrine a Credinței și priviți spre Cer. 

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh.

*Notă: La trei zile după ce a fost primit acest mesaj, Camera Inferioară Franceză a adoptat un proiect de lege pentru ca "libertatea garantată" a avortului să fie înscrisă în Constituția țării. În timp ce 493 de legislatori au votat în favoarea acestui proiect de lege, doar 30 au votat împotriva lui. "Dacă proiectul de lege va deveni lege, Franța va deveni prima țară din lume care va include dreptul la avort în Constituția sa". - CNN

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/giselle-cardia/2024/february/01/make-provisions-war-is-at-the-gates/

Un comentariu: