duminică, 18 februarie 2024

Două mesaje primite de Shelley Anna

Un mesaj divin: Chemarea Domnului către mireasa Sa

 Isus Cristos cu mâna întinsă, spune:

Întunericul (al doilea cer) coboară, în timpul ce cerurile se deschid pentru a primi Mireasa Mea. Într-o clipire de ochi veți fi transformați. Toate urmele pământești vor dispărea pe măsură ce veți deveni noi.

Clipele se opresc în timp ce Mă ocup de fiecare dintre voi, Mireasa Mea.

Sunteți pregătiți? Sunt hainele voastre fără pată sau prihană?

Vă iubesc necondiționat, cu o iubire veșnică!

Pregătiți-vă inimile pentru plecarea voastră, Mireasa Mea. Așa vorbește Domnul.

CONFIRMARE DIN SCRIPTURĂ

Să ne bucurăm şi să ne veselim şi să-i dăm glorie, pentru că a început nunta Mielului, iar Mireasa lui s-a pregătit! Şi i s-a dat ei să se îmbrace cu in fin, strălucitor, imaculat. Căci inul fin sunt faptele drepte ale sfinţilor”. Apocalipsa 19:7-8

https://beloved-shelley-anna.webador.com/a-divine-message-the-lord-s-call-to-his-bride

Vă chem să pregătiți inimile 

Un mesaj de la Domnul

Isus Cristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Spirite înșelătoare sunt peste tot în jurul vostru, șoptindu-vă minciuni ca să vă inducă în eroare, îndreptându-vă încet pe acea cale largă a distrugerii!

Veniți sub ascultarea Mea și sfințiți-vă, aici veți fi făcuți puri, cu haine albe ca zăpada.

Permiteți-Mi să vă spăl murdăria acestei lumi care v-a influențat gândurile și v-a întunecat judecata. Reînnoiți-vă mintea în Cuvântul Meu. Intrați în Prezența Mea unde veți fi reîntregiți.

Vă chem să vă pregătiți inimile pentru acea oră necunoscută a plecării voastre.

Eu vă iubesc cu o iubire veșnică care este necondiționată. Așa vorbește Domnul.

 Un mesaj de la Sfântul Mihail Arhanghelul

În timp ce penele îngerești mă umbresc, îl aud pe Sfântul Mihail Arhanghelul spunând:

Evenimentele cerești se manifestă în timp ce durerile nașterii se intensifică. Semnele din soare, lună și stele, indică împlinirea Cuvântului lui Dumnezeu.

Începutul Durerii s-a intensificat, pregătind calea pentru Marea Strâmtorare în care se va revărsa mânia lui Dumnezeu.

Cerul și Pământul suferă chinuri în așteptarea revenirii Domnului.

Pocăiți-vă! Invocați Numele Domnului, Isus Cristos, și primiți mântuirea în această zi, căci a devenit foarte târziu.

Eu sunt gata să vă apăr cu sabia mea scoasă din teacă și cu scutul meu mereu înaintea voastră. Așa vorbește Apărătorul vostru vigilent.

CONFIRMARE DIN SCRIPTURĂ

Aduceţi Domnului gloria numelui său! Adoraţi-l pe Domnul în măreţia sfinţeniei [Sale]! PSALMUL 29:2

https://beloved-shelley-anna.webador.com/i-am-calling-you-to-prepare-your-hearts-messages-from-heaven

Un comentariu: