joi, 1 februarie 2024

Un mesaj de la Domnul dat iubitei Shelley Anna, 25 ianuarie 2024

Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru Elohim spune:

Cele șapte peceți nu vor fi deschise până când Mireasa Mea nu va fi luată.

Nu lăsați înșelăciunile acestei lumi să vă copleșească, înnoiți-vă zilnic mintea în Cuvântul Meu, căci falșii creștini și falșii profeți vor umbla cu minciuni și înșelăciuni pe buzele lor. Înșelăciunile proliferează pentru că s-au deschis la rău. Ei sunt devastați mental și fizic de către îngerii căzuți.

Nu vă voi abandona niciodată, nici nu vă voi părăsi. Aveți încredere în Mine. Așa vorbește Domnul.

CONFIRMĂRI DIN SCRIPTURĂ

Aceasta e mângâierea mea în mizeria mea: căci cuvântul tău îmi dă viaţă. - Psalmul 119:50

Apropiaţi-vă de Dumnezeu şi el se va apropia de voi! Curăţaţi-vă mâinile, păcătoşilor! Purificaţi-vă inimile, voi cei cu inima împărţită! - Iacov 4:8

 Dar Domnul este credincios. El vă va întări şi vă va păzi de Cel Rău. - 2 Tesaloniceni 3:3

Creează în mine o inimă curată, Dumnezeule, şi un duh statornic înnoieşte înăuntrul meu! - Psalmul 51:12

https://beloved-shelley-anna.webador.com/messages-from-heaven-january-25-2024 

Un comentariu: