vineri, 16 februarie 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 30 și 31 ianuarie, 1 și 2 februarie 2024

 MARȚI, 30 IANUARIE 2024 - Alianțe profane

"Unii dintre copiii Mei sunt implicați în alianțe profane - alianțe cu cei care s-au angajat să facă răul, crezând că nu va exista nicio pedeapsă pentru ei.

Eu nu doresc ca cei care sunt chemați de Numele Meu să se alieze cu răul în niciun fel sau prin orice persoană sau alt mijloc. Doresc ca voi să rupeți aceste alianțe acum. Cei care continuă aceste alianțe vor suferi aceeași soartă ca și cei care au comis faptele, căci pedepsele Mele cad acum pe pământ și nu vi se va mai da niciun alt avertisment.

Evitați răul, copiii Mei, țineți-vă departe de el pentru că nu este loc în viața copiilor Mei pentru nimic din ceea ce aparține dușmanului căci el caută doar să vă înșele și să vă distrugă. Dacă sunteți înțelepți, nu veți da loc dușmanului sufletelor voastre.

Alegeți în această zi cui veți sluji. Nu puteți sluji amândurora".

https://www.facebook.com/photo?fbid=689539623342400&set=a.403808015248897

MIERCURI, 31 IANUARIE 2024 - Schimbați-vă rostirea

"Doresc ca copiii Mei să înceteze să mai dea loc dușmanului prin acțiunile lor și prin lucrurile pe care le rostesc.

Copii, nu am spus Eu în Cuvântul Meu sfânt că primiți ceea ce rostiți? Și totuși spuneți că cei dragi vouă nu sunt mântuiți. Spuneți că nu există speranță pentru voi. Spuneți multe lucruri care nu sunt ceea ce doresc Eu pentru voi și nici ceea ce vă doriți voi înșivă.

Ce lucruri vă doriți voi? Schimbați-vă rostirea și comportați-vă în consecință. În felul acesta, Eu vă pot binecuvânta".

https://www.facebook.com/photo?fbid=690278216601874&set=a.403808015248897

JOI, 1 FEBRUARIE 2024 - Odihniți-vă și reîmprospătați-vă

"Copiii Mei, doresc să vă odihniți mai mult acum și să începeți să îndepărtați din viața voastră oamenii și lucrurile care nu Îmi plac. Dacă vreți să umblați în voia Mea, trebuie să-i îndepărtați.

Doresc să vă odihniți în acest timp și să vă reîmprospătați în Cuvântul Meu sfânt, deoarece timpul care urmează este unul de haos și fără odihnă. Veți avea nevoie de putere pentru aceasta. Veți avea nevoie de Cuvântul Meu care să locuiască în voi pentru aceasta. Veți avea nevoie să fiți în pace pentru aceasta.

Începeți să vă odihniți cât de mult puteți și, de asemenea, creșteți timpul petrecut în Cuvântul Meu pentru a fi pregătiți pentru tot ceea ce se apropie în viața voastră."

https://www.facebook.com/photo?fbid=690612696568426&set=a.403808015248897

VINERI, 2 FEBRUARIE 2024 - Am păstrat ce e mai bun pentru final

"Copiii Mei, în acest timp, voi folosi toate căile pentru a le arăta necredincioșilor că sunt real și vă voi asigura cele necesare, că vă voi împărți daruri mărețe ca parte a eforturilor Mele de a le arăta.

Mulți dintre voi s-au temut de acest timp în care vor avea loc multe evenimente îngrozitoare. Va fi o perioadă de rafinare foarte intensă pentru cei rămași pe pământ. Și totuși, în acest timp, gloria Mea va predomina în mare parte, iar cei care vor rămâne vor vedea lucruri pe care nu au crezut că le vor vedea vreodată și vor fi martori la miracole chiar mai mari decât cele pe care le-a făcut Fiul Meu Isus când a umblat printre voi.

Răsplata este foarte mare pentru cei care mai au încă de lucru. Dacă faceți voia Mea din toată inima, puteți cere ce doriți în acest timp, pentru că am păstrat ce e mai bun pentru final."

https://www.facebook.com/photo?fbid=691362793160083&set=a.403808015248897

Un comentariu: