marți, 27 februarie 2024

TREZIREA SUFLETELOR VA AVEA LOC ÎN CURÂND – Carbonia, 11.02.2024

 Isus cu tine, iubită Mireasă. 

Potirul Meu este plin, M-am săturat de această generație care merge mână în mână cu Satana.

Copiii Mei, a venit ceasul Meu! Voi intra brusc pentru a-l învinge pe dușman, Mila Mea va fi asupra celor care Îmi cer iertare cu o adevărată căință a inimii.

Vocea lui Dumnezeu răsună prin profeții Săi, dar .... omul este surd la chemările Sale de convertire!

Bieți copii, nu vreți să înțelegeți că sunteți la sfârșitul unei lumi vechi!

Iubiți fii, în scurt timp va avea loc trezirea sufletelor... și totul va deveni mai clar. Mulți se vor întoarce la Mine ... în timp ce alții ... Mă vor renega din nou ... pentru a fi de partea lui Satana.

Ora se apropie! Furtuna se apropie, vă veți găsi brusc în fața furiei naturii și ... a războiului care va cuprinde multe națiuni.

Am inima frântă de durere, nu vreți să înțelegeți că totul s-a terminat ... acesta este ceasul marelui necaz. Lumea umblă fără să știe ce va urma.

Dumnezeu Tatăl... cheamă încă oamenii să le trezească inimile... să își deschidă ochii la realitate, omul nu trăiește numai cu pâine!!!

Catastrofa care va veni va fi teribilă, niciodată omul nu a trecut prin atâta durere!

Stați la picioarele Celui Răstignit și cereți iertare pentru păcatele voastre!

Pocăiți-vă, o, oameni... pocăiți-vă! Ora este deja întunecată.

Zgomote de război mătură pământul! Mările se ridică, râurile se revarsă, cutremurele se înmulțesc, Pământul se deschide, vulcanii urlă! ...

Atenție, oameni, atenție! Convertiți-vă...acum, timpul pentru distracție s-a terminat! Acum... veți plânge și veți scrâșni din dinți!

Căutați refugiu în Cel care v-a creat... și ascultați-i pe profeții Lui!

Treziți-vă, oameni... treziți-vă!

Rugați-vă, o, oameni, rugați-vă! Acoperiți-vă capetele cu cenușă, cereți Mila Mea sfântă.

https://colledelbuonpastore.eu/2024/02/13/a-breve-ci-sara-il-risveglio-delle-anime

Un comentariu:

  1. Vai de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere