luni, 5 februarie 2024

EXISTĂ UN SINGUR MIJLOCITOR ÎNTRE DUMNEZEU ȘI OM, Shelley Anna

Isus Hristos, Mântuitorul lumii, spune:

Veniți la Mine pentru ca să vi se deschidă ochii la adevăr!

Mama Mea nu este calea, ea doar arată calea, ferindu-vă ochii de relele acestei lumi.

Dogmele și doctrinele false s-au infiltrat în biserică, făcând-o de nerecunoscut în ochii Mei. Aceste urâciuni corup inima omului, punând sufletele în pericol.

POCĂIȚI-VĂ! POCĂIȚI-VĂ! POCĂIȚI-VĂ! Eu sunt SINGURA voastră SALVARE! Nimeni nu vine la Tatăl decât prin Mine.

Umiliți-vă înaintea Mea, pocăindu-vă de toate fărădelegile și Eu voi revărsa Mila Mea asupra voastră. Așa vorbește Domnul.

CONFIRMĂRI DIN SCRIPTURĂ

„Opriţi-vă şi recunoaşteţi că eu sunt Dumnezeu, eu mă înalţ peste neamuri, mă înalţ peste tot pământul!”. Psalmul 46:10

Te sfătuiesc să cumperi de la mine aur purificat în foc, ca să te îmbogăţeşti; haine albe, ca să te îmbraci şi să nu ţi se vadă ruşinea goliciunii tale, şi alifie, ca să-ţi ungi ochii şi să vezi. Apocalipsa 3:18

6 Isus i-a spus: „Eu sunt calea, adevărul şi viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl decât prin mine. 7 Dacă m-aţi cunoscut pe mine, îl veţi cunoaşte şi pe Tatăl meu; de pe acum îl cunoaşteţi şi l-aţi văzut”. Ioan 14:6-7

Darul de sine al Mariei arată calea Ea ne atrage aproape, dorind să dezvăluie plinătatea Fiului său Bisericii și lumii întregi.

46 Maria a spus: „Sufletul meu îl preamăreşte pe Domnul

47 şi duhul meu tresaltă de bucurie în Dumnezeu, Mântuitorul meu,

48 căci a privit la umilinţa slujitoarei sale. Iată, de acum toate popoarele mă vor numi fericită,

49 căci mi-a făcut lucruri mari Cel Atotputernic şi numele lui e sfânt!

50 Milostivirea lui rămâne din neam în neam peste cei ce se tem de el.

51 A arătat puterea braţului său: i-a risipit pe cei mândri în cugetul inimii lor,

52 i-a dat jos de pe tron pe cei puternici şi i-a înălţat pe cei umiliţi; 53 pe cei flămânzi i-a copleşit cu bunuri, iar pe cei bogaţi i-a lăsat cu mâinile goale.

54 L-a sprijinit pe Israél, slujitorul său, amintindu-şi de îndurarea sa,

55 după cum a promis părinţilor noştri, lui Abrahám şi urmaşilor lui în veci”.

Luca 1:46-55

https://beloved-shelley-anna.webador.com/the-one-and-only-mediator-jesus-christ

3 comentarii: