luni, 19 februarie 2024

Întunericul mâniei lui Dumnezeu, Anna Shelley

Un mesaj de la Domnul

Cu mâinile întinse, Domnul și Mântuitorul nostru, Isus Cristos, începe să vorbească.

Isus Cristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Iubita Mea Mireasă va lipsi din întunericul mâniei lui Dumnezeu, ferită de relele nestăpânite care vor afecta pământul în timpul Marii Strâmtorări.

Veniți, intrați în prezența Mea cu o inimă smerită și căită, cu pocăință pe buze, pentru ca Eu să vă acopăr cu Milostivirea Mea. Așa vorbește Domnul.

CONFIRMĂRI DIN SCRIPTURĂ

Binecuvântează, suflete al meu, pe Domnul şi tot ce este în mine [să binecuvânteze] numele său cel sfânt! Binecuvântează, suflete al meu, pe Domnul şi nu uita nicicând de binefacerile sale! El îţi iartă toate nelegiurile şi te vindecă de orice boală. El îţi răscumără viaţa din adânc şi te încununează cu îndurare şi dragoste; el îţi satură cu bunătăţi bătrâneţea şi te face să întinereşti iarăşi ca vulturul. Psalmul 103:1-5

[18]  „Vai de cei care doresc Ziua Domnului! Ce va fi pentru voi ziua Domnului? Va fi întuneric, și nu lumină. [20] Oare nu va fi ziua Domnului întuneric, iar nu lumină? Negură, iar nu strălucire pentru ea? Amos.5

Soarele se va preface în întuneric și luna, în sânge înainte de venirea Zilei Domnului, cea mare și înfricoșătoare. Ioel 3:4

Când a desfăcut cel de-al şaselea sigiliu, am văzut: s-a făcut un mare cutremur şi soarele s-a făcut negru ca un sac din păr, iar luna întreagă a devenit ca sângele. Apocalips 6:12

Îndată după nenorocirea din zilele acelea, soarele se va întuneca, iar luna nu-şi va mai da lumina, stelele vor cădea de pe cer, iar puterile cerului se vor zgudui. Matei 24:29

https://beloved-shelley-anna.webador.com/the-darkness-of-god-s-wrath-a-message-from-the-lord

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Facă se voia ta Amin

    RăspundețiȘtergere