vineri, 2 februarie 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 27, 28 și 29 ianuarie 2024

SÂMBĂTĂ, 27 IANUARIE 2024

Repostat: Cum vă petreceți zilele, 8 noiembrie 2017

   "Atât de mulți dintre copiii Mei sunteți la doar câteva luni distanță de moartea voastră pe pământ și voi încă vă distrați în lume. Încă mai căutați plăcerile și aprobările lumii. Nu știți că în curând vă veți confrunta cu Mine aici, în ceruri? Nu știți că prioritățile voastre sunt deformate?

   Copiii Mei, misiunea este aceeași, și dacă timpul vostru este scurt sau lung - umblați în dragoste, răspândiți bunătatea, ocupați-vă de lucrările Tatălui vostru pe pământ. Când veți părăsi pământul, nu va mai exista timp de remediere; nu va exista o a doua șansă de a face ceea ce este corect. Dacă nu o faceți acum, se va vedea în contul vostru din cer. Ceea ce nu dați acum altora, se va arăta în contul vostru. Cuvintele răutăcioase pe care le spuneți altora, se vor arăta în contul vostru. Cum veți răspunde atunci pentru cât de puțin vă pasă acum? Aveți cunoașterea din Cuvântul Meu, așa că sunteți răspunzători pentru ceea ce faceți cu aceste cunoștințe.

   Nu fiți ca fecioarele nesăbuite, pierzând timpul și concentrându-vă greșit. Nu vă concentrați pe nedreptățile care vi s-au făcut sau pe ceea ce nu aveți, ci ascultați de Mine în toate lucrurile și bucurați-vă pentru toată veșnicia.

   Timpul vostru pe pământ este ca un abur - veșnicia vă așteaptă și este fără sfârșit. Strângeți comori pentru cer. Unde este comoara voastră, acolo va fi și inima voastră.

   Inima voastră este a Mea, este cu Mine? Sau este cu lumea? Felul în care vă petreceți zilele dezvăluie răspunsul."

https://www.facebook.com/photo?fbid=687849590178070&set=a.403808015248897

DUMINICĂ, 28 IANUARIE 2024

Repostat: Eu sau voi înșivă, 3 mai 2019

 "Copiii Mei, Dorința Mea este ca voi să vă maturizați în ceea ce v-am chemat să fiți în acest moment. Doresc un popor sfânt, un popor care umblă pe Căile Mele, care trăiește după Îndrumarea Mea. Doresc ca voi să nu fiți îndrăgostiți de lume sau de plăcerile trupului.

Examinați-vă inima și zilele. Cum vă petreceți timpul? Mă urmați pe Mine cu adevărat? Pe Mine Mă slujiți sau pe voi înșivă?

Felul în care trăiți acum va determina modul în care veți trăi în acest timp de necaz, căci cei care au nevoie de rafinare o vor primi atunci.

Care sunt gândurile care vă umplu inima? Sunteți preocupați de ceilalți sau vă gândiți doar la voi? Vă căiți sau îi judecați doar pe cei din jurul vostru?

Doresc să vă gândiți la aceste lucruri, căci în curând veți părăsi pământul și bilanțul vostru va fi stabilit. Aveți grijă ca acesta să fie unul bun. Eu sunt milostiv și îndelung răbdător, dar Cuvântul Meu este adevărat."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=688428350120194&set=a.403808015248897 

LUNI, 29 IANUARIE 2024 - Cea mai dificilă perioadă

"Copii, pregătiți-vă inimile pentru începutul celei mai dificile perioade pe care ați trăit-o vreodată. Timpul marelui necaz este peste voi și începe foarte curând.

Mulți dintre voi nu v-ați pregătit inimile pentru acest timp, deși v-am avertizat că va fi într-adevăr foarte dureros. Veți vedea multă suferință în jurul vostru și nu veți fi capabili să o ameliorați.

Voi, care nu Mi-ați permis să vă rafinez, veți experimenta voi înșivă suferința. Aveți grijă să nu Mă învinovățiți și să nu cădeți în credința voastră, căci credința voastră este cea care vă va susține în acel timp."

https://www.facebook.com/photo?fbid=689000806729615&set=a.403808015248897

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Facă se voia ta Amin vino Doamne Iisuse Hristoase miluiește pe noi păcătoșii

    RăspundețiȘtergere