vineri, 23 februarie 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 9, 10, 11 și 12 februarie 2024

 VINERI, 9 FEBRUARIE 2024 - Munca voastră este aproape gata

"Copiii Mei sunt din ce în ce mai obosiți în această perioadă dificilă.

Copii, știu că drumul pe care vă aflați acum vă poartă prin multe locuri stâncoase. Timpul pe care îl trăiți nu este un timp obișnuit. De multe ori v-ați dorit să fie așa.

Eu v-am ales să lucrați pentru Mine în acest timp, pentru ca răsplata voastră să fie foarte mare aici, în Ceruri. Sunteți dispuși să faceți acest lucru pentru Mine? Pentru că timpul este foarte scurt acum înainte de a veni după copiii Mei și multe suflete rămân nesalvate.

Dacă nu ajungeți la ei, se vor confrunta cu o veșnicie de întuneric fără Mine.

Veniți deoparte cu Mine, copii, și Eu vă voi reîmprospăta. Vă voi reînnoi puterile pentru ca voi să vă terminați cursa puternici pentru Mine. Mai rezistați puțin – munca voastră este aproape terminată acum.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=695324739430555&set=a.403808015248897

SÂMBĂTĂ, 10 FEBRUARIE 2024

Repostat: Trăirea voastră lăuntrică, 6 noiembrie 2017

   "Faceți un bilanț al trăirii voastre interioare. Luați în considerare modurile în care răspundeți lumii din jurul vostru.

   Doresc ca poporul Meu să umble în adevăr și să spună adevărul Meu cu gura lor în fiecare zi. Doresc ca voi să răspundeți celorlalți cu dragoste. În acest fel, voi faceți diferența în lumea din jurul vostru și sunteți mărturisitorii Mei.

   Dacă gândurile voastre sunt întunecate, așa vor fi și cuvintele voastre, pentru că din abundența inimii unui om, el vorbește. V-am spus acest lucru în Cuvântul Meu sfânt. Un izvor amar nu poate produce apă bună.

   Copiii Mei, lumea vă va cunoaște după roadele voastre. Dacă roadele voastre sunt amare, lumea va presupune că sunteți unul dintre ei și veți contribui la împărăția dușmanului vostru. Dacă rodul vostru este amar - dacă îi tratați pe alții cu răutate, dacă acționați în ură și nu în dragoste, atunci oamenii nu vor ști că sunteți ucenicii Mei, căci nu puteți fi dacă nu aveți dragoste pentru frații vostri.

   Doresc ca voi să umblați în adevăr și în dragoste. Timpul vostru este scurt. Să Îmi cereți mult. Eu vă cer aceasta ".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=695918199371209&set=a.403808015248897

DUMINICĂ, 11 FEBRUARIE 2024

Repostat: Renunțați la tot, 11 februarie 2016

"Predați-vă! Dați-Mi totul Mie. Tot ceea ce vă sperie, vă îngrijorează - toate speranțele și visele voastre, toate dorințele voastre. Eu pot modela totul în ceva magnific, doar pentru voi. O viață dincolo de tot ce v-ați putut imagina vreodată.

Predați-Mi toate bucățile rupte și dureroase din viața ta. Predați-Mi și tot ce este bun în ea. Eu voi crea o capodoperă și vă voi da-o înapoi."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=696499075979788&set=a.403808015248897

LUNI, 12 FEBRUARIE 2024 – Veniți deoparte, iubiții Mei, veniți deoparte.

" Veniți deoparte cu Mine, iubiții Mei. Petreceți o oră sau două din ziua voastră în Prezența Mea și Eu vă voi întări pentru restul.

Lăsați-Mă să vă arăt cât de mult vă iubesc. Lăsați-Mă să vă umplu cu dragostea Mea. Lăsați-Mă să vă arăt lucrurile care vor veni. Lăsați-Mă să vă întăresc pentru călătoria care urmează, căci fără Mine nu puteți face nimic.

Veniți deoparte cu Mine. Ce este mai important decât Mine? Ce puneți mai presus de Mine în ziua voastră?".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=697220879240941&set=a.403808015248897

Un comentariu: