sâmbătă, 9 martie 2024

ESTE TIMPUL SĂ FACEȚI ALEGEREA CORECTĂ – Carbonia, 26.02.2024

Ați fost îngeri... și veți fi din nou așa.

Iubiți copii, Tatăl vostru care este în Ceruri este cel care vă vorbește. Nu vă lăsați distrași ... plecați urechea ca să ascultați Vocea Mea: mai am atât de multe să vă spun, dar voi nu puteți purta povara.

Copiii Mei, convertiți-vă ... Nu mai este timp de pierdut! Lumea rătăcește în mizeria lui satana, distruge sacrul și dă naștere păcatului.

Pământul tremură ... mările se ridică... râurile se revarsă... vulcanii erup ... munții se prăbușesc... Pământul este la ultimele sale convulsii: nașterea este aproape!

Aveți încă puțin timp să vă convertiți... să vă întoarceți la Mine, Dumnezeul vostru Iubire! Nu eșuați în misiunea voastră de salvare! Salvați-vă, copiii Mei, salvați-vă!

Este timpul să faceți alegerea corectă, cea care vă va conduce la frumusețea eternă a Dumnezeului vostru Creator.

Nu mai așteptați! Timpul a trecut! Un vulcan furios este pe cale să explodeze ... mare va fi distrugerea.

Mișcați-vă inimile cu compasiune, copiii Mei, astăzi vă rog din nou să vă convertiți, vă iubesc și vreau să vă am cu totul ai Mei pentru a vă dărui de la Mine în veșnicie.

Iubiți copii: ridicați-vă din noroiul care vă copleșește, ieșiți din starea de păcat, căutați puritatea!

Nu faceți compromisuri cu diavolul: lumea este un cuptor al minciunii, râpa ei este adâncă, gata să vă înghită.

Luna își va pierde lumina! Soarele își va împroșca focul spre Pământ! Această Omenire va pieri din cauza propriului "ego". Oamenii nu vor să înțeleagă că, fără Dumnezeul lor Creator, își vor pierde viața.

Întunericul este pe cale să coboare ... va fi ger! Urletul șacalilor va răsuna în aer.

Fiori de groază pentru toți cei care nu vor fi avut înțelepciunea de a se întoarce la Viață, pentru toți cei care se vor fi lăsat pradă perversiunii.

Iată ... tună vocea Dumnezeului Creator! Tatăl Atotputernic îi imploră pe oameni să se convertească cu adevărat! ... Diavolul pune stăpânire pe inimile celor neghiobi ...

Aveți grijă, o, oameni, ca nu cumva sufletele voastre să fie atrase!!!

https://colledelbuonpastore.eu/2024/02/27/e-tempo-di-fare-la-scelta-giusta/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere