vineri, 1 martie 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 13, 15, 17 și 18 februarie 2024

MARȚI, 13 FEBRUARIE 2024 - În orice moment

 "Poporul Meu nu Mă adoră așa cum doresc Eu. O lipsă de adorare este o lipsă foarte gravă în ochii Mei.

Poporul Meu, nu sunt Eu Regele vostru, Domnul vostru, Mântuitorul sufletelor voastre? Atunci de ce nu sunt Eu pe primul loc în viața voastră? De ce nu primesc Eu întâietate și cea mai bună parte a zilei voastre?

De ce nu vă doriți acest timp cu Mine?

Doresc să veniți în fața Mea în fiecare zi și să-mi predați inimile, viețile și păcatele voastre pentru ca Eu să vă ajut.

În acel puțin timp din ziua voastră și în adevăratul vostru devotament față de Mine, ați găsi răspuns la rugăciunile voastre, iar cele mai mari probleme ale voastre ar fi rezolvate. Ați descoperi că dușmanul nu v-ar putea deranja în locul secret unde suntem doar voi și Eu.

Atât de puțini dintre voi Îmi acordați timp Mie, încât este ca și cum Eu nu însemn nimic pentru voi."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=697649722531390&set=a.403808015248897

JOI, 15 FEBRUARIE 2024 - Atacuri inamice

"Dușmanul este la lucru, atacând poporul Meu.

Copiii Mei, nu vă îngrijorați atunci când suferiți un atac al dușmanului, ci doar învățați Cuvântul Meu sfânt și folosiți armele pe care vi le-am dat în el.

Cei care sunt folosiți pentru a vă ataca vor suferi foarte mult pentru durerea și chinul vostru și, din nou, pentru întârzierile pe care le-au provocat în Marea Mea misiune.

Timpul este scurt, copii. Dacă dușmanul vă atacă, ridicați-vă din nou și mergeți mai departe în tot ceea ce v-am chemat să faceți. Nu-i permiteți să obțină nicio victorie pentru răutatea lui."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=698786375751058&set=a.403808015248897

SÂMBĂTĂ, 17 FEBRUARIE 2024 

Repostat: Eu acord răspunsuri, 14 septembrie 2023

"Mulți dintre copiii Mei primesc în această perioadă răspunsuri surprinzătoare la rugăciuni de lungă durată. Acord răspunsuri celor care Îmi sunt devotați, pentru ca ei să beneficieze de dorințele inimii lor.

Într-o clipită, voi salva copiii risipitori, voi aduce înapoi soții, voi construi case. Voi răspunde la atât de multe rugăciuni în acest timp pentru copiii Mei care sunt dedicați să facă voia Mea, care se străduiesc să facă plăcerea Mea și nu a lor.

Copiii Mei, voi nu puteți înțelege cât de mult vă iubesc și cât de mult mă bucur să vă dau lucrurile pentru care v-ați rugat de mult timp. Revigorați-vă credința voastră cea mai sfântă, a venit timpul."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=699869008976128&set=a.403808015248897

DUMINICĂ, 18 FEBRUARIE 2024

Repostat: Doresc dragostea voastră, 25 iunie 2012

"Mă rugam și petreceam timp adorând pe Domnul când El a început să-mi spună acest mesaj:

Spune, poporului Meu, copilă. A nu petrece timp în adorație este foarte grav și dureros în ochii Mei. Eu doresc prezența poporului Meu.

Eu doresc dragostea voastră, poporul Meu. Doresc ca voi să veniți în prezența Mea și să Mă răsfățați cu dragostea și adorația voastră, căci atunci spiritele noastre se împărtășesc ca unul singur. Atunci acționați cu adevărat ca mireasă a Mea.

Eu doresc prezența voastră. Doresc să vă simt dragostea și să vă aud cuvintele de adorație la adresa Mea. Eu vă doresc, de aceea v-am creat pentru a Mă adora!

Da, Eu sunt Dumnezeu Atotputernic. Eu sunt marele Iehova Dumnezeu, căruia nimic nu îi este imposibil, iar voi, cei care Mă venerați în spirit și în adevăr, sunteți cu adevărat poporul Meu. Cei care își duc zilele lor pentru care Eu sunt un gând secundar Mă slujesc doar cu buzele lor, iar rugăciunile lor nu le voi onora.

Cei în a căror inimă Eu domnesc cu adevărat sunt cei care Mă cunosc cu adevărat și pe care Eu îi cunosc. Aceștia se apropie de Mine în fiecare zi. Aceștia sunt cei asupra cărora se va coborî slava și puterea Mea în zilele de foc ce vor veni. Pe aceștia îi voi ocroti și îi voi proteja.

Cei care Mă ignoră urmărind plăcerile pământești comit o gravă eroare, pentru că nu vor putea intra în prezența Mea atunci când tragedia se va prăbuși în jurul vostru, deși vor tânji să o facă.

Dacă Mă căutați acum, Mă veți găsi. Cei care așteaptă vor merge pe o cale mult mai dificilă. Veți tânji după prezența Mea și nu o veți găsi. Veți dori să-Mi auziți vocea și nu o veți auzi.

Clădiți-vă casa pe stâncă, copiii Mei. Pe stânca iubirii Mele, a prezenței Mele, a Fiului Meu, a Cuvântului Meu și a tot ceea ce sunt Eu, și veți fi în siguranță, dar nu puteți avea o parte din Mine - trebuie să luați totul. Veniți în prezența Mea și învățați de la Mine.

Eu doresc dragostea și adorația voastră. Eu sunt un Dumnezeu sfânt. Trebuie să Mă ascultați în toate lucrurile dacă vreți ca Eu să fiu Dumnezeul vostru. Veniți la Mine acum, înainte de a fi prea târziu pentru voi".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=700396725590023&set=a.403808015248897

Un comentariu: