luni, 18 martie 2024

LUMEA SE PRĂBUȘEȘTE ÎN RĂZBOI! - Carbonia, 12.03.2024

Dumnezeu, Tatăl Preasfânt, este cu tine Myriam, ascultă Cuvântul Meu și du-l la copiii Mei:

Lumea plonjează în război, națiunile se vor ataca între ele și vor provoca ireparabilul!

Convertiți-vă, o, oameni, convertiți-vă! este timpul să spunem "Destul" lucrurilor din lume. Agățați-vă de Inima Imaculată a Sfintei Fecioare. Consacrați-vă Inimii ei Imaculate, Ea vine pentru bătălia finală împotriva Satanei.

Sfântul Mihail vă spune, oameni buni, Regele Universului Își revendică copiii!

Dumnezeu declară sfârșitul timpului și imploră, în iubirea Sa infinită, convertirea.

El Își pecetluiește Refugiile Sale de iubire. Aceste locuri vor avea protecția Îngerilor. Aici se vor ruga neîncetat pentru ei. Sfârșitul timpului a sosit, răul va fi eliminat... și va veni o nouă Eră de care se vor bucura aleșii lui Dumnezeu.

Armata cerească - condusă de Sfântul Arhanghel Mihail - este pregătită pentru bătălia finală. Luminile Nordului marchează următoarea sa intervenție pe lângă Maria. Cerul se va colora în roz .... Maria Preasfânta... va apărea în imensa ei splendoare, Ea își va chema copiii, cei pregătiți de Ea pentru bătălia finală împotriva Satanei. Acești copii nu au fost captivați de luminile lumii, ci ... "devotați lui Hristos Domnul lor" ... și-au îndreptat inimile spre El,  și-au dat viața pentru planul Său divin.

Fragili în umanitatea lor... dar... puternici în Spirit și Adevăr au urmat Voința Divină,

s-au pregătit pentru a primi Duhul Sfânt.

Iat-o, este Ea, Maria! Iat-o înconjurată de o mie de culori! Iat-o, este cu Îngerii ei! Iat-o, în splendoarea ei divină! Iat-o, este gata în fruntea armatei sale cu Sfântul Arhanghel Mihail și cu oștile de îngeri luptători.

Istoria veche se încheie aici!

Martie ia puterea în profețiile anunțate ... Veți vedea cum cerul se va întuneca ... Veți tremura în ființa voastră... Veți fi îngroziți ... voi care nu ați ascultat Vocea lui Dumnezeu!

Copiii Mei: vă anunț Avertismentul! Trebuie să anticipez momentul intervenției Mele, este urgent să o fac pentru a nu-i permite lui Satana să distrugă Planeta voastră și omenirea.

Iubiți fii, voi ați batjocorit apelurile Mele, v-ați continuat drumul vostru pământesc... v-ați erijat în zei pe pământ ... v-ați fortificat în "orgoliile" voastre...

Bieții copii! Vă pun o întrebare: când Mă veți vedea, veți crede că Eu Sunt?

Aștept răspunsul vostru în comportamentul vostru zilnic.

Nu fiți nesăbuiți, ... Astăzi este ziua... Fiți atenți! Dați ascultare! Luați aminte la indicațiile Dumnezeului vostru Creator!

Răspundeți-Mi ... nu mai este timp!

https://colledelbuonpastore.eu/2024/03/16/il-mondo-sta-precipitando-nella-guerra/

Un comentariu: