vineri, 8 martie 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 23, 24, 25 și 26 februarie 2024

 VINERI, 23 FEBRUARIE 2024

Repostat: Supuneți-vă Mie, 16 februarie 2011

"Copiii Mei, voi Mă rugați pentru mai multe revelații și totuși vă împotriviți atunci când sunteți încercați. Vă împotriviți chiar și atunci când vă conduc în evenimentele care vor aduce revelațiile pe care Mi le-ați cerut. Supuneți-vă. Supuneți-vă călăuzirii Mele și purificării Mele, pentru că acest lucru va aduce în viețile voastre schimbări mari și puternice pe care Mi le-ați cerut.

Mulți dintre voi sunt pe cale să se confrunte cu schimbări mari în viața lor. Aceste schimbări vor fi neașteptate, iar voi puteți avea teamă sau să vă încredeți în Mine. Încredeți-vă în Mine, iar Eu vă voi face să treceți prin ceea ce se întâmplă. Dacă alegeți să vă temeți și să nu credeți, de unde va veni ajutorul vostru? Pentru că Eu am spus să nu vă temeți.

Schimbările care vin sunt necesare pentru ca Eu să vă pot poziționa pentru ceea ce va urma. Nu vă împotriviți schimbării Mele în viețile voastre, pentru că este necesară pentru binele vostru și numai Eu știu care este următorul pas în planul vostru. Mulți dintre voi ați suferit atacuri mari din partea inamicului asupra caselor, familiilor și trupurilor voastre. Aceste atacuri se vor intensifica în zilele următoare, deoarece el știe că timpul său se scurge și este disperat după suflete pentru regatul său. Aveți grijă ca al vostru să nu devină unul dintre sufletele pe care urmează să le răpească."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=702979961998366&set=a.403808015248897

SÂMBĂTĂ, 24 FEBRUARIE 2024

Repostat: Închideți ușa, 6 noiembrie 2016

"Copiii Mei, v-ați născut într-o vreme în care păcatul domnește în jurul vostru.

Păcatul este atât de răspândit în lumea voastră, încât pare normal, dar nu ar trebui să fie așa în viața copiilor Mei.

Rar este câte o persoană care merge cu Mine în sfințenie, dar aceasta este dorința Mea pentru voi: ca voi să vă străduiți să eliminați tot păcatul din viața voastră și din mediul vostru, pentru ca Eu să vă protejez de Cel Rău.

Cel Rău caută să-Mi devoreze poporul Meu și, dacă nu îi închideți ușile păcatului, îi faceți loc să acționeze. Eliberați păcatul și fiți în siguranță."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=703503548612674&set=a.403808015248897

DUMINICĂ, 25 FEBRUARIE 2024

Consecințe, 13 martie 2015

"Fiecare acțiune aduce o consecință undeva, la un moment dat. Sunteți în Timpul Meu de Restaurare, copiii Mei, dar este și un timp al consecințelor, pentru că toți oamenii de pe Pământ vor culege ceea ce au semănat, fie pe pământ, fie în eternitate.

Ori de câte ori experimentați suferința, priviți în profunzime și întrebați-vă dacă nu cumva pur și simplu culegeți o sămânță pe care ați semănat-o. Vă uitați repede când recolta este una bună, așa că fiți rapizi și atunci când nu este deloc bună. Eu sunt Dumnezeul dreptății.

Fiți rapizi în pocăință atunci când ați greșit, și rapizi în iertare atunci când alții v-au greșit.

Bucurați-vă întotdeauna. Vă întoarceți acasă!"

https://www.facebook.com/photo/?fbid=704023215227374&set=a.403808015248897

LUNI, 26 FEBRUARIE 2024 - Obosiți și ispitiți de păcat

"Copiii Mei au obosit și sunt ispitiți să păcătuiască.

Copii, dacă vă veți folosi de Cuvântul Meu, acesta vă va reîmprospăta și vă va da pacea pe care o căutați. Păcatul nu va aduce pace, ci doar nevoia de mai mult păcat.

Gândiți-vă la Mine și la toată bunătatea Mea față de voi și față de cei pe care îi iubiți. Meditați la Cuvântul Meu sfânt și el vă va reîmprospăta și vă va întări. Acestea sunt instrumentele de care veți avea nevoie din ce în ce mai mult în viitor și Eu vi le-am oferit deja."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=704669478496081&set=a.403808015248897

Un comentariu: