duminică, 24 martie 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 11, 15, 16 și 17 martie 2024

 LUNI, 11 MARTIE 2024 - Adevărata adorare

"Copiii Mei subestimează puterea măreață la care au acces atunci când Mă venerează cu adevărat. Unii își trăiesc întreaga viață fără să intre măcar o dată în prezența Mea în adorare adevărată.

Pe măsură ce copiii Mei vin la Mine în adorare adevărată, Eu rup legăturile lor. Eu înving misiunile inamicului trimise împotriva lor. Răspund la rugăciunile lor pentru bunăstare, vindecare și bucurie.

Copii, tot ce aveți nevoie este deja la dispoziția voastră, dar voi neglijați să folosiți toate instrumentele pe care vi le-am lăsat."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=711776981118664&set=a.403808015248897

VINERI, 15 MARTIE 2024 - Dintr-o dată

"Copiii Mei, când vor veni evenimentele despre care v-am avertizat, ele vor veni peste voi brusc. O zi se scurge după alta și totul pare să fie normal, apoi, brusc, ...

Apoi, brusc, dușmanii vă vor ataca națiunile, orașe întregi vor fi distruse în câteva clipe și haosul va izbucni în jurul vostru. Odată ce aceste evenimente vor începe, ele nu vor înceta până când sfârșitul tuturor lucrurilor va fi asupra voastră. Mulți dintre voi vor fi chemați acasă la Mine, iar cei rămași vor fi protejați până când misiunile voastre vor fi încheiate.

Fiți sârguincioși în ceea ce privește lucrarea Împărăției Mele și în curând veți fi aici cu Mine. Nu vă temeți, indiferent de ceea ce vedeți, pentru că sunteți în siguranță în palma Mâinii Mele puternice în timp ce dați mărturie pentru Mine."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=713891180907244&set=a.403808015248897

SÂMBĂTĂ, 16 MARTIE 2024

Repostat: Apropiați-vă, 12 septembrie 2017

"Am eliminat legăturile din viața voastră, pentru ca să vă concentrați asupra Mea. V-am arătat activități care nu Îmi plac, pe care vreau să le abandonați. Fac aceste lucruri pentru ca voi să vă apropiați mai mult de Mine, copiii Mei, căci apropierea voastră de Mine determină cât de bine Mă auziți. Dacă Mă auziți clar, vă pot ghida pe căi sigure în vremurile care vor veni.

Trăiți în vremuri tumultoase. Furtuni de toate tipurile vă înconjoară acum - furtuni naturale, furtuni politice, furtuni personale. Pentru că acest lucru este adevărat, trebuie să învățați să navigați în ape furtunoase. Trebuie să învățați să vă păstrați pacea în vremuri fără pace. Trebuie să învățați să fiți călăuziți doar de Duhul Meu, în ciuda a tot ceea ce vedeți că se întâmplă în jurul vostru.

Eu sunt gata să vă călăuzesc spre adăposturi sigure în vremuri de război. Sunt gata să vă ofer adăpost, hrană și tot ce aveți nevoie în vremuri de haos și foamete, așa cum am făcut pentru alții în vremurile de demult. Sunt gata să vă protejez în Valea Umbrei Morții, să vă apăr de săgeata care zboară ziua și de teroarea care umblă în întuneric.

Apropiați-vă de Mine și învațați despre căile Mele, ca să vă protejez de tot ceea ce va veni."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=714425007520528&set=a.403808015248897

DUMINICĂ, 17 MARTIE 2024

Repostat: Mai mult de la Mine, 17 februarie 2015

 "Vrei mai mult de la Mine, copilul Meu? Atunci dă-Mi mai mult de la tine. Fă din Prezența Mea cea mai mare dorință și cel mai mare scop al tău. Nu slujba ta, familia ta, statutul tău, ci Eu.

Cei care Mă pun pe Mine pe primul loc vor culege repede roadele. Faceți-Mă să fiu pe primul loc în inima voastră, în gândurile voastre, în tot ceea ce faceți.

Vino aproape, copilul Meu, și cunoaște-Mă. Trebuie să te apropii mai mult de Mine, de Cuvântul Meu, în Prezența Mea. Nu sunt greu de găsit, dar puțini dintre copiii Mei își fac timp să Mă caute, preferând plăcerile lor inutile.

Îți voi da de la Mine cât de mult dorești, dar tu ești cel care trebuie să te apropii. Eu sunt întotdeauna aici".

https://www.facebook.com/photo?fbid=714990774130618&set=a.403808015248897

Un comentariu: