vineri, 15 martie 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 8, 9 și 10 martie 2024

VINERI, 8 MARTIE 2024 - Atribuții și binecuvântări

"Acum este timpul în care mulți dintre copiii Mei vor privi cum misiunile lor și binecuvântările corelate sunt date altuia, deoarece nu ați fost dispuși să vă luați crucile.

Mulți dintre cei care se numesc pe ei înșiși după Numele Meu vor fi loviți și vor suferi în acest timp, deoarece v-ați numit pe voi înșivă ai Mei și nu sunteți deloc ca Mine. Voi vă bateți joc în secret și-l persecutați pe poporul Meu, iar Eu nu voi sta să privesc acest lucru.

Pregătiți-vă căci pedeapsa voastră este aproape".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=710286021267760&set=a.403808015248897

SÂMBĂTĂ, 9 MARTIE 2024

Repostat: S-au închinat altor dumnezei care nu-i pot elibera, 1 ianuarie 2011

 S-AU ÎNCHINAT LA ALȚI DUMNEZEI CARE NU POT IZBĂVI

Am primit acest Cuvânt în luna mai a anului 2009.

"Eu Îmi țin întotdeauna promisiunile, pentru că sunt un Dumnezeu credincios și iubitor, spre deosebire de zeii pe care poporul Meu și-i face din salariile, casele și conturile de investiții. Le voi arăta cu siguranță că s-au închinat unor dumnezei care nu au nici puterea de a-i salva și nici de a-i elibera din vremurile care vor veni, când un mare întuneric va cuprinde această țară.

Timpul ca mireasa Mea să se ridice și să strălucească este acum. Mireasa Mea va umbla în adevăr și în sfințenie, în dragoste și onoare unii față de alții și împotriva a tot ceea ce este rău și nu este de la Mine.

Străduiți-vă să intrați, poporul Meu! Străduiți-vă să intrați în acest timp de curățire, de purificare a miresei Mele de tot ceea ce nu este de la Mine, căci nu-i voi primi pe cei care nu-Mi permit să îi purific. Străduiți-vă să intrați în pacea odihnei în Mine, unde veți găsi odihnă pentru sufletele voastre.

Cuvântul Meu este absolut și nu există variație în Mine. Eu judec în dreptate, în adevăr și în sfințenie."

https://www.facebook.com/photo?fbid=710796827883346&set=a.403808015248897

DUMINICĂ, 10 MARTIE 2024

Repostat: Cei care nu-și fac timp pentru Dumnezeu acum, 1 ianuarie 2011

"Mă rugam vineri seara, 3 aprilie 2009, și L-am întrebat pe Dumnezeu de ce atât de mulți oameni îmi spun că nu-L aud vorbind.

De ce nu Te aud alții, Doamne? Știu că Tu vrei să le vorbești. De ce euTe aud, dar atât de mulți dintre ei spun că nu Te aud? Știu că nu sunt nimeni în special.

Depinde de câte lucruri pun înaintea Mea în viața lor.

În spiritul meu am văzut o cameră mare. L-am văzut pe Dumnezeu la un capăt și o persoană care credea în El la celălalt capăt. Multe, multe lucruri se aflau între Dumnezeu și persoana pe care o vedeam. L-am văzut pe Dumnezeu încercând să-i spună ceva persoanei, dar vocea Lui blândă nu putea fi auzită peste tot spațiul și dezordinea care îi despărțea. Ei erau preocupați de toate lucrurile. Dumnezeu era mult mai jos pe listele lor, deși această persoană mărturisea că Îl cunoaște și Îl slujește. Am văzut în Duhul Sfânt că slujirea lor consta în mișcări, pentru că nimic din timpul lor nu era al Lui. Am văzut că acesta aparținea în schimb angajatorilor lor, familiilor lor, căutărilor lor educaționale și scopurilor și ambițiilor lor de a reuși în această viață. Mi s-a dat aceeași viziune de două ori.

Tuturor acestor lucruri le dau timpul lor. Nu au timp pentru Mine - Cel care le-a creat și le-a dat viață. Și în acea teribilă Zi a Judecății care va veni în curând, Eu nu le voi auzi strigătele - nici pentru ei, nici pentru cei dragi lor.

Avertizează-Mi poporul Meu, copilă! Spune-le că, dacă nu-și fac timp pentru Mine acum și nu Mă respectă ca Dumnezeu Atotputernic, că nu le voi răspunde la strigătele lor în ceasul de nevoie! Am nevoie de mai mult decât simple cuvinte față de Mine! Cer ca inimile lor să fie și ale Mele! Am nevoie de prima poziție în viața lor, nu să fiu coborât pe ultimul loc ca un servitor pentru care nu au timp. Eu vreau primul loc în inimile lor!

Ei lâncezesc în multele binecuvântări pe care le-am dat și Mă recunosc, nu prin slujirea celor la care i-am chemat. De aceea, voi îndepărta binecuvântările de la ei într-o zi - ei Mă vor căuta atunci!"

https://www.facebook.com/photo?fbid=711306111165751&set=a.403808015248897

Un comentariu: