miercuri, 13 martie 2024

PREOȚII AU PROFANAT ALTARELE... Carbonia, 04.03.2024

Isus și Maria sunt cu tine, floare mică.

Iubiți copii, a sosit ora răscumpărării, totul este gata să fie citit în toate părțile sale.

Prieteni ai lui Isus: fiți pregătiți! Sosirea unui nor va fi surpriza pentru această generație necredincioasă și perversă.

Isus, din înălțimea Cerului Său, va coborî pentru a-și manifesta Slava și pentru a lua la Sine pe fiecare copil al Său.

Casa lui David se deschide noului său popor, poporul credincios Dumnezeului Iubirii, Dumnezeului Cel Viu! Un popor care a dat totul pentru mântuirea fraților săi.

Copiii Mei, vouă care Mă căutați și strigați către Mine "totus tuus" al vostru, în adevăr vă spun: Eu sunt la un pas de voi, în scurt timp vă voi îmbrățișa și vă voi umple de Mine.

Italia este pe cale să fie lovită de Mânia lui Dumnezeu! Roma a strălucit cu Lumina Divină, dar a întors spatele Iubirii sale divine, a acceptat compromisuri cu Satana!

Preoții au profanat altarele și s-au îmbătat cu un vin amețitor, care nu-Mi aparține!!! I-au întors spatele Domnului lor Iisus Hristos, s-au îmbrăcat în haine de rușine. Potirul Meu se revarsă!!! Îmi voi revărsa mânia asupra celor răi, voi extermina tot ce nu-Mi aparține.

Voi reda strălucirea Bisericii Mele! Biserica Mea a fost profanată. Satana se ospătează pe Altarele Mele, preoții Mei îl urmează... și i se închină în locul Meu.

Iată, copiii Mei ... și "nu mai sunteț ai Mei" ... prin alegerea voastră liberă. Orele pătimirii voastre au început! Satana se va ospăta în inimile voastre: vă va face sclavii lui pentru totdeauna.

Numărați-vă ultimele ore de viață... în scurt timp veți fi îngroziți în Iad!

Timpul fărădelegii este la apogeu: păcatul a luat locul purității, omul a fost redus la scursurile Satanei!

Deja răsună clopotele morții! Cerul este pe cale să se întunece! Întunericul va invada pământul!

Bieții oameni! Bieți oameni, pentru că nimeni nu vă va sătura cu iubire: ați pierdut Iubirea, v-ați murdărit cu răutatea; alergați după doctrine false, Satana v-a înșelat... și râde de voi!!! ... Ce mizerie ați devenit!!!

Voi surprinde Omenirea, ... se va întâmpla brusc!

Convertiți-vă ... ACUM!!!! Mai aveți doar câteva secunde pentru a o face!

Dumnezeu ESTE!

https://colledelbuonpastore.eu/2024/03/06/i-sacerdoti-hanno-dissacrato-gli-altari/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere